Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“SAS borta bäst men hemma bra”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs 14 december 2017

Alltid helt ok service på SAS, och skön hemmakänsla när man är på väg tillbaka till Svea. Samtidigt lyckas dom ofta hålla ned priserna.

Resedatum: januari 2017
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack StefanLoa
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (7 167)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

521525 av 7 167 omdömen

Omdömet skrevs 14 december 2017 från mobil enhet

Obekväma säten, kaffet som bjuds på är inte speciellt bra. Har ännu aldrig varit helt nöjd men en flygtur med SAS. En sak so inte har med SAS att göra är Arlanda, behöver automatiska passläsare för att göra planbytesprocessen smidig för nu tar det en löjligt lång tid.

Resedatum: december 2017
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack Northerntraveller05
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 december 2017

SAS har som de flesta "äldre" bolagen försökt att möta lågpris med att dra undan all service och ta betalt för allt förutom Kaffe, te och vatten. De skulle vinna så mycket på att bara ge lite. Typ en kaka till kaffet, fralla och kaffe som frukost, chips till drink osv.
Sätena var bra och har bra plats för benen. Incheckningen på Arlanda gick bra du löser ut din tag och droppar bagaget.

Resedatum: december 2017
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Veronique082014
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 december 2017 från mobil enhet

Så fick man åka hem.
Fin service och rent och städat trevligt att få sig en kopp nybryggt kaffe.
Tillfreds med benutrymme och behaglig flygning inte så skumpigt trots årstiden.
Fin och mjuk landning
Välorganiserad flygplats,den blir bättre

Resedatum: december 2017
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack fredde357
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 december 2017

Hade sedan tidigare bra erfarenhet av SAS Plus på lite längre flygningar. Tyvärr fick denna erfarenhet sig en rejäl baksmälla på detta flyg. Att maten blivit sämre var känt. Den nya boxen med ngt som ska kallas sallad på en 6 timmars flygning är inte värt pengarna. Den norska kabin personalen brukar vara rutinerad och ta väl hand om samtliga passagerare. Denna flygning var ett undantag, fanns tydligen några bekanta landsmän bland passagerarna som tog den mesta uppmärksamheten och servicen. Vi övriga i Plus fick mkt liten service...

Resedatum: december 2017
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Nyfiken99
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.