Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Bra resa”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs 25 september 2017

Allt fungerade väl. Trevlig och serviceinriktad personal. Bra benutrymme mellan sätena.
Allt flöt smidigt hela vägen, både dit och hem.
Snålt tilltaget med mat och dryck, mycket tog slut under resans gång.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Dan O
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (6 159)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

417421 av 6 159 omdömen

Omdömet skrevs 24 september 2017

Start från Kastrup försenad 40 min problem med landningshjul. ( dåligt underhåll ? ).
Start från Riga incheckningspersonalen hade ingen information förrän om 30 minuter att flighten var inställd. Personalen hjälpte till med ombokning. Fick en ombokning Till Baltic Air 3,1/2 timma senare.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack kabe06
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 september 2017

Denna resa till Amsterdam från Köpenhamn var inte en av de bästa jag varit med om. Inget fel på själva resan men sen utannonsering av gate, ändring av gate och sedan lång transfer till utkanten av flygplatsen blev irriterande.

Dessutom var planet så litet att allt handbagage fick läggas in manuellt undertill på planet. Allt detta gjorde givetvis att det blev en försening och sedan ytterligare försening då slot-tiden missades.

Bekvämligheten var sådär, trångt och lite skabbigt på ren skånska rent ut sagt. Nåja, jag kom ner till slut om än försenat men det blir lite vågor på vattnet effekt i och med att man kommer senare till hotellet osv.

Personalen var dock trevlig och gjorde sitt bästa i det trånga utrymmet.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack mickerehn
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Att flyga med SAS nu för tiden är en prövning och då särskilt i SASplus.
Dålig bemanning , sur purser(ny?) och ett service tänk som inte funkar? Maten kastas ut, sen kommer nästa crew efter 10 minuter och frågar ganska ohövligt vad "vi ska dricka". Ber om en Mackmyra whisky och då frågar pursern surt; skall du ha is i den, eller vad? (Attityd är förnamnet)
Ber om rosé till maten och får en flaska i knäet, vatten på nåder!
Ingen påfyllning, ny crew från M klass (som passerar tillfälligtvis) fyller på med vin och cognac till kaffet!
Vad hände med SAS service?
Förstår att man bara har business klass på långlinjer och att SASplus är vad?
Mat, dryck, extra bagage och vad? Inte service ialla fall!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
2  Tack Mikael N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 september 2017

Bra service och benutrymme i sätet. Checkade in bagaget i Kalmar och tog ut det i Split där det levererades snabbt.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack tommyh731
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.