“Bra service”
Omdöme om SAS

Omdömet skrevs 21 september 2017

Bra service och benutrymme i sätet. Checkade in bagaget i Kalmar och tog ut det i Split där det levererades snabbt.

Tack tommyh731

Omdömet skrevs 18 september 2017

Såldes bara snacks och dricka på flyget. Inga sandwichs eller paninis. Vi flög ner 5:50 och hade beställt frukost men fick rostbiff och potatissallad.
Kollade nere på plats med Apollo om det gick att beställa mat hem, men det var försent. Det skulle finnas smörgåsar att köpa sa dom, men så var inte fallet.

Tack Ulla L
Omdömet skrevs 15 september 2017

Pålitligt och enkelt. Inga krusiduller, bra service, maten var möjligen lite liten i portionerna. Svårt att slappna av i ett fullbokat flyg, men inget som personalen kunde påverka.

Tack miapihl
Omdömet skrevs 12 september 2017

Sas levererar alltid till en jämn standard. Inga överraskningar inget nytt. De bjuder på kaffe eller vatten. Inga egna filmer eller underhållning.Inget Internet,

Tack Karin S
Omdömet skrevs 11 september 2017

Vid flygresa Luleå-Arlanda kom våra två (små!) väskor inte fram. Ok, sådant kan hända, även om det är konstigt att man kan slarva bort väskorna vid en så kort flygning utan byte. Men hanteringen på Arlanda var urusel. Vid inrikesterminalen kunds man inte göra något utan hänvisade till SAS kundcenter vid terminal 5. Till saken hör att min medresenär har vissa svårigheter, men vi tog oss ändå med möda till anvisad plats. Var fel fick vi veta efter väntan! Hänvisades till ett annat ställe, men där var det folktomt. Först efter LÅÅÅNG väntan kom en person och kunde hjälpa oss att anmäla förlorat bagage. Min medresenär mådde dåligt, men ingen hjälp från SAS. Väskorna har nu kommit, efter telefonsamtal från Norge (!!!).

Tack mary271