Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Bra service”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs 21 september 2017

Bra service och benutrymme i sätet. Checkade in bagaget i Kalmar och tog ut det i Split där det levererades snabbt.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack tommyh731
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (6 111)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

409413 av 6 111 omdömen

Omdömet skrevs 18 september 2017

Såldes bara snacks och dricka på flyget. Inga sandwichs eller paninis. Vi flög ner 5:50 och hade beställt frukost men fick rostbiff och potatissallad.
Kollade nere på plats med Apollo om det gick att beställa mat hem, men det var försent. Det skulle finnas smörgåsar att köpa sa dom, men så var inte fallet.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Ulla L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 september 2017

Pålitligt och enkelt. Inga krusiduller, bra service, maten var möjligen lite liten i portionerna. Svårt att slappna av i ett fullbokat flyg, men inget som personalen kunde påverka.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack miapihl
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 september 2017

Sas levererar alltid till en jämn standard. Inga överraskningar inget nytt. De bjuder på kaffe eller vatten. Inga egna filmer eller underhållning.Inget Internet,

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Karin S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 september 2017

Vid flygresa Luleå-Arlanda kom våra två (små!) väskor inte fram. Ok, sådant kan hända, även om det är konstigt att man kan slarva bort väskorna vid en så kort flygning utan byte. Men hanteringen på Arlanda var urusel. Vid inrikesterminalen kunds man inte göra något utan hänvisade till SAS kundcenter vid terminal 5. Till saken hör att min medresenär har vissa svårigheter, men vi tog oss ändå med möda till anvisad plats. Var fel fick vi veta efter väntan! Hänvisades till ett annat ställe, men där var det folktomt. Först efter LÅÅÅNG väntan kom en person och kunde hjälpa oss att anmäla förlorat bagage. Min medresenär mådde dåligt, men ingen hjälp från SAS. Väskorna har nu kommit, efter telefonsamtal från Norge (!!!).

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack mary271
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.