“OK”
Omdöme om Ryanair

Omdömet skrevs 31 mars 2018

OK m h t priset. Höll flygtiderna bra. En steward "något" gnällig.
Av och på planet via trappa och inte stege i stället för dockning är väldigt obekvämt.

Tack Nisse91

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Flygtiden var utsatt till 5,35 men det tog 6 timmar. Blev lite för jobbigt för mig som har rygg- och värkproblem. Har aldrig flugit så många timmar innan. Det fanns ju möjligheter att kunna stå och gå lite tack och lov. Hemresan gick på 5 timmar, desto bättre.

Tack kretalover
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Hade ett ledigt säte jämte mig både på vägen dit och hem. En i personalen var lite bitter men övriga var jättetrevliga.

Tack Bert-Ola K
Omdömet skrevs 22 mars 2018

Rörig och ogästvänlig bokningssida. Då vi vid ett tillfälle inte kunde justera vår pågående bokning var vi tyvärr tvungna att kontakta supporten på chatten. Hans första fråga var vilken browser vi använde och att vi skulle byta. Kanske inte den första frågan man vill ha utan först borde han fråga vad det gällde och erbjuda sig att gå in och titta på bokningen. Vi tackade för oss och problemet löste sig efter omstart men utan byte av browser.
Incheckning bra. Planen är trånga och obekväma. Både på ut- och hemresa fanns det nötallergiker ombord och man kunde därför enbart erbjuda soppa! Ett tips är att utöka sortimentet så att det finns några varianter av smörgåsar som INTE innehåller nötter så ni kan erbjuda något annat än soppa vid dess fallen.

Tack Helen S
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Helt ok för korta flyg. Det som är nytt nu är att man lämnar ifrån sig bagaget, innan man går ombord. Sen blir det lastat och man får hämta det vid bagage bandet när man kommer fram.

Tack ninahoumann