“Bra tidspassning”
Omdöme om Ryanair

Omdömet skrevs 19 februari 2018

Numera har merparten bokat prioriterat, eftersom man annars bara får ta med en liten väska in i planet. Trist sätt för att ta ut extra kostnader. Vore bättre skriva ett pris, som resan kostar än att göra tillägg för allt. Ingen service om jag inte betalar. Känns sniket.

Tack Elisabeth L

Omdömet skrevs 16 februari 2018

Inget vatten ombord och de som arbetade på planet stod och tittade på telefonerna. Vi frågade även efter läsk men det hade de inte heller. Kaffe eller sprit kunde de erbjuda på en 3,5 timmars lång flygning.

Tack Ullis H
Omdömet skrevs 5 februari 2018

+Billiga flygbiljetter
+håller tiuderna

-dålig service
-små benutrymme
-smutsiga toaletter

Man får vad man betalar för

Tack Karim S
Omdömet skrevs 4 februari 2018

trevlig o vänlig personal vid incheckning..bra bemötande..flyget är lågpris..fasta stolar inga ryggstöd som man kan fälla ner..inget förvaringsfack för dina personliga grejor i ryggstödet framför..inga tv skärmar med flyginfo/filmer mm..man får det man betalar för.
ska man flyga kortare resa går det bra

Tack Uffe S
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Jag vet att det är kontroversiellt att säga att mn gärna flyger Ryan air. Men när det gäller kortare flygningar gör jag gärna det. Det är inte särskilt bekvämt och det är en trist terminal, man landar ofta på mindre flygplatser på målet, det är sant. Men, man betalar inte mycket, vi har alltid haft plan som avgått i tid och landat i tid och det är i allmänhet trevlig personal. Klart värt. Och nu hade de byggt en ny stor restaurang på Skavsta. Toppen!

Tack Pernilla A