Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Du får mer än Du betalar för!”
Omdöme om Ryanair


Omdömet skrevs 8 november 2017

Åker sträckan flera gånger varje år. Ibland billigare än flygbussen Sto-Skavsta! Nästan alltid otroligt billigt. Sedan platstilldelningen numer sköts vid bokningen så är de hysteriska köerna vid ombordstigningen försvunna. Lite trångt i kabinen. Kabinpersonal med varierad kompetens - ibland flamsig, även vid säkerhetsgenomgång. Ibland är viss mat och dryck slut. Fånig försäljning av lotter - där man svårligen kan lösa in ev. vinst.
Då man anger längre restid än andra flygbolag så är de flesta flyg i tid. Helt ok - man räknar ju försening och gör sin planering efter angiven ankomsttid.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Kate I
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (44 779)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

110114 av 44 779 omdömen

Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Fungerar helt ok som det lågprisbolag det är. Inte särskilt engagerad personal men inte otrevliga. Dyrt att köpa mat och dryck ombord men det är ju ingen överraskning, bättre att ta med egen matsäck. Man får vad man betalar för.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack Sara K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

Själva transporten fungerar bra men personalens kundomhändertagande är uruselt. Pratar privata saker högt och tydligt med varandra inför passagerarna. Passagerarna tycks vara något nödvändigt ont. Ryanair skärp Er och lär personalen vad service innebär. Detta är inte godkänt på något vis.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack KANSU
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Ryanair fungerar bra på korta flygningar. Det är sällan som det blir riktigt obekvämt trots minimalt med utrymme.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack LeifPartille
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Ryanair är numera kända för sin enkla standard och låga priser. Men det är inte alltid de är billigast.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack LeifPartille
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.