“Prisvärt!”
Omdöme om Ryanair

Omdömet skrevs 24 september 2017

Vill man flyga billigt och inte bryr sig om komfort så mycket , så är detta ett bra alternativ. Jag har flugit med Ryanair flera gånger och alltid kommit fram i tid.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Annie-Linmoor

Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Har tidigare flugit med Ryanairs för länge sedan och var mkt missnöjd. Jag gav dem en chans till då det var det enda flygbolaget med bättre flygtider.
Det blev försening från Köpenhamn till Rom, dock inte så mkt.
Trevlig personal, platserna var rimliga men sättet går inte att ändra i mera halv sittande läge, fast det fungerade ändå och jag sov nästan hela resan.
Man fick ta kabinväska med rimligt storlek och vikt.
Man kan köpa en del grejer under flyget med ok priser. Tax free, mat, drinkar, snacks, mm.
Bra priser om Man åker själv och inte behöver sitta tillsammans med nån. Annars debiterar dem för allt!
Som sagt, valde Ryanair pga bättre flygtider, blev nöjd.

Tack Aragonsson
Omdömet skrevs 18 september 2017

När man väljer att åka med Ryanair vet man att det inte är för komfortens skull. Jag har åkt åtskilliga gånger med dem under de senaste 12 åren ungefär och ännu inte haft något problem med dem, peppar peppar. Man får det man betalar för, en hyggligt smidig transport, varken mer eller mindre.

Tack Deadmeat18
Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

Gjort 2 resor med Ryanair i helgen och ena resan avgick och kom fram i tid. Sen är det mycket krångel med olika avgifter hit och dit för olika tillägg, straffavgifter för det ena och det andra. Och dom håller på och krånglar med att ta handbagage och skicka med det vanliga incheckade bagaget osv. Planen är nedgångna och det är skitigt. Är endast värt flyga med om man hittar riktigt billiga biljetter annars inte. Kom både dit och hem levande iaf.

Tack Mozzitini
Omdömet skrevs 15 september 2017

Bra priser trevlig personal bra att man kan boka vilka stolar man vill ha.Maten blir lite tråkig när man flyger ofta men på en kort resa går det att ta med nåt själv. De kör alltid in den tid de är försenade vid start.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Anne H