“Lyx!”
Omdöme om Qatar Airways

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Flög första gången med Qatar i business och det va över förväntan. Underbar service konstant, hur mycket du än plingar på knappen, äter eller dricker.
Är man lång eller vill ha en bekväm resa så boka då business istället för att klaga på ekonomi där saker är lite mer vardag (kan ju vara en anledning till att den biljetten är billigare)!

2  Tack Marlene1984

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Trevlig personal,bra service,god mat,bra comfort och bra utbud på underhållning av film, musik och tv. Behaglig resa som faktiskt blev riktigt bra eftersom jag trodde den skulle bli dryg men nej det gick riktigt bra.

Tack Stefan J
Omdömet skrevs 16 mars 2018

Redan vid incheckningen så möts man av den serviceminded personalen. Jag som inte är så lång har inga problem att åka i ekonomiklass. Bra utbud av underhållning.. Bra service och god mat.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Stig-Arne Stick... A
Omdömet skrevs 14 mars 2018

Mycket god service, trevlig personal, bra & modern flygplansflotta.
Bästa av allt, att slippa Charter flyg, där allt kostar extra.
Här ingår allt!

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack danek430
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Efter ha tillbringat två veckor på en underbar semester/bröllopsresa till Sri Lanka så fick jag äntligen möjligheten att flyga med Qatar Airlines.
Jag måste säga att det uppfyllde mina högt ställda krav.
Enkel och smidig incheckning när vi hade barn med oss. Placering av familjen var bra och tillsammans. Maten var ok, dryck likaså, men riktigt bra med speciell mat till barnen. Bra komfort och godkänt benutrymme. Vänlig personal och ett stort utbud på inflight Entertainment.
På det stora hela är jag mycket nöjd med flygningen.

Tack JohanL2029