“Qatar Airways -Salalah ”
Omdöme om Qatar Airways

Omdömet skrevs december 11 2017 från mobil enhet

Qatar Airways har en mycket proffsig och serviceinriktad personal i Salalah. De uppmärksammar snabbt om man har problem och hjälper till på ett vänligt sätt. Det blir inga köer i incheckningen och det går även fort genom säkerhetskontrollen. Vi träffade på Abdullah Alnamani som jobbar åt Qatar. Han har hjälpt oss med både sjukvård, bort tappad väska och service. Kommer fortsätta flyga med Qatar!

Tack Shinebrightonme

Omdömet skrevs december 7 2017

Resan som togs var uppdelat i två etapper, dock med samma flygbolag och plantyp. Mellanlandning i Doha.
Mottagandet var vänligt. Och på varje flygstol fanns det filt, kudde och hörlurar. Planet som landade på morgonen hade även tandborste, tandkräm, strumpor och läppbalsam.
Under resan fanns det otroligt stort urval av filmer att välja på.
Mat och dricka fick man hela tiden så hungrig behövde man aldrig känna sig.
Jag flyger gärna med Qatar igen.

Tack Lunkan_L
Omdömet skrevs december 7 2017

Att se fram emot en lång flygresa gör man väl sällan? en resa med Qatar i business-class är som ett utdraget riktigt bra restaurant-besök med god mat och fantastiska viner,en skön stol,bra filmer för att sedan ta på mys-pyjamasen o sova en stund i en horisontell säng med täcke o kudde!För att sedan vakna och beställa in mer godsaker o dricka!IBeställ när du vill och i vilken ordning du vill! Hur mycket Champagne du klarar,kanske att slänga pengarna i sjön om man bara vill sova och dricka vatten?

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack mimmimoa
Omdömet skrevs december 7 2017 från mobil enhet

Bästa flygbolaget vi flugit med, otroligt bekvämt, god mat och fantastisk service! Could not be better!

Tack stinger07
Omdömet skrevs december 6 2017

Kommer alltid hädanefter försöka att flyga med Qatar Airways när jag reser längre sträckor.Bra benutymme kanonfin service.Alla platser hade en egen skärm med ett stort urval av filmer.Flygtiderna hölls på minuten.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Mikael E