“En perfekt service fast man åker ekonomi klass”
Omdöme om Qatar Airways

Vi åkte till Thailand med Qatar
Och avgångarna och tider var smärtfria.
Sköna säten och helt ok mat
Väldigt servicevänlig personal.
Dom kommer vi att åka med fler gånger

Tack Mikael E

1923 av 11 723 omdömen

Bra utbud på mat och underhållning. Flög dreamliner och Airbus 350. 350 något bättre i komfort. På dreamlinern satt vi på rad 25, helt perfekt utan någon rad bakom.

Tack Kai M
Omdömet skrevs september 24 2017

Det var rymligt med trevlig service, det gick utmärkt att uppdatera till Buisniss class under resan. Ungefär lika billigt som Ethiopian air. För mig personligen väljer jag nog vilket flygbolag som utav dessa två. Dock var det lite lyxigare med Ethiopian när jag uppgraderade.

Tack HarrietR2
Omdömet skrevs september 1 2017

Förväntade mig lite bättre service.
Jag tillfrågades om vad jag ville dricka. - Vitt vin, svarade jag. Men det dröjde 55 minuter innan det kom. Vitt vin, sa flygvärdinnan och försvann kvickt. Faktum är att jag på helea flygningen aldrig fick en chans att beställa kaffe eller te.
Hoppas det var en tillfällighet. Och jag har inte så stora krav så det spelar inte heller så stor roll. Är mest förvånad. Quatar Airways är väl bättre? Fungerade bättre på nervägen.

Tack Hans W
Omdömet skrevs augusti 31 2017

Ointresserade flygvärdinnor, medioker mat, dålig underhållning. Servicen var inte den bästa, tyckte besättningen verkade jobba bara för att dom var tvungna, Hade förbokade platsen, men på hemresan vart vi placerade på helt olika platser långt ifrån varandra. Fick dock nya platser när jag sa till och visade biljetterna, dock inte våra bokade platser utan två platserna längst bak i planet!! Försöker nog undvika Qatar igen om det går..

Tack Silver40301