“Very good flight”
Omdöme om Qatar Airways

Omdömet skrevs september 24 2017

Det var rymligt med trevlig service, det gick utmärkt att uppdatera till Buisniss class under resan. Ungefär lika billigt som Ethiopian air. För mig personligen väljer jag nog vilket flygbolag som utav dessa två. Dock var det lite lyxigare med Ethiopian när jag uppgraderade.

Tack HarrietR2

Omdömet skrevs september 1 2017

Förväntade mig lite bättre service.
Jag tillfrågades om vad jag ville dricka. - Vitt vin, svarade jag. Men det dröjde 55 minuter innan det kom. Vitt vin, sa flygvärdinnan och försvann kvickt. Faktum är att jag på helea flygningen aldrig fick en chans att beställa kaffe eller te.
Hoppas det var en tillfällighet. Och jag har inte så stora krav så det spelar inte heller så stor roll. Är mest förvånad. Quatar Airways är väl bättre? Fungerade bättre på nervägen.

Tack Hans W
Omdömet skrevs augusti 31 2017

Ointresserade flygvärdinnor, medioker mat, dålig underhållning. Servicen var inte den bästa, tyckte besättningen verkade jobba bara för att dom var tvungna, Hade förbokade platsen, men på hemresan vart vi placerade på helt olika platser långt ifrån varandra. Fick dock nya platser när jag sa till och visade biljetterna, dock inte våra bokade platser utan två platserna längst bak i planet!! Försöker nog undvika Qatar igen om det går..

Tack Silver40301
Omdömet skrevs augusti 30 2017 från mobil enhet

Mycket rena och moderna plan, fantastisk bra service även i Ekonomi klassen. Trevlig och glad personal. Bra priser värt att kolla om man reser t.ex till Asien från Stockholm.Doha flygplats är värt att uppleva.

Tack Patrik S
Omdömet skrevs augusti 30 2017

Alltid lika otroligt bra service, allt ingick och var inte dyrare än något annat bolag om man räknar på det.

Tack Maxivendel