“Fint plan men "maten"?”
Omdöme om Norwegian

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Fint flygplan. Duktig personal. Jag har aldrig flugit med Norwegian tidigare. Maten har jag säkert betalat för. Minns jag rätt var det runt 250 kr. Jag satt och "åt" och noterade att många inte gjorde det. På min fråga sa alla att vi har åkt tidigare. Kan de verkligen ha menat det stora blaget låter så usel produkt kvarstanna i företaget??
Nu försöker jag slippa se motsvarande upplevelse på resan hem, men det verkar vara svårt. Jag hittar ingen att skriva till eller att tala med. En robot är jag övertygad om, inte kan diskutera kvalitet av upplevelser.
Ni har ett fint flygplan, duktig personal. Börja där och gör enkel och välgjord mal. Mat som är och ser god ut.

Tack yxlan109
Skriv ett omdöme.Omdömen (28 030)

Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Norwegian airways var ett bra flygbolag:
Personalen var trevlig och serviceminded.
Uppskattade verkligen flygets punktlighet och att vi blev seatade i förväg via e-Mail.

Tack SwedenAnne
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Avresa från Köpenhamn till Malaga, då tidig morgon, nyårsafton!
För första gången blir man inte oförskämt bemött av Menzie!!! Alltså personalen vid gaten. Jag flyger relativt ofta och vet vad jag talar om.
Möts av ett väldigt rent flygplan och utan smulor och allt annat äckligt osv i fåtöljen. Högst ovanligt och
t o m toaletten städad. T o m värmen ombord drogs igång ganska snabbt.
Fantastiska flygvärdinnor och ordning och reda. Service till oss först och inte tvärtom! Annars har det många gånger hänt att personalen sitter och dricker kaffe och passagerarna får vänta.
Nåväl, och kanske var detta p g a att det var nyårsafton!?????????
Tusen tack för fin service ombord, samt för alla trevliga leenden! Det var inte påklistrat från personalens sida!

Resedatum: december 2019
Tack Pellelim
Omdömet skrevs 24 januari 2020

Jag har flugit med väldigt många olika flygbolag genom åren och överlag håller de flesta hög service och dessutom tiden. Självklart kan det bli förseningar men det beror inte alltid på bolagen utan kan vara omständigheter som väder, passagerare och andra flyg som blivit sena. Det verkar inte vara så att alla inser detta utan bara gnäller på ditten och datten...

Men, nu ska vi prata om min upplevelse från flygplatsen i Geneve till Kastrup och det gick bra. Planet var 50 minuter försenat då de ankom senare till flygplatsen men det är bara att gilla läget och mycket annat kan inte göras. Boarding var lite förvirrad då personalen vid gaten inte riktigt visste vad som skulle göras men alla kan ha en dålig dag. Personalen ombord var trevlig och uppvisade gott mod trots visst gnäll.

Överlag en helt okej resa, bagaget kom efter en stunds väntan och det blir säkert fler resor med Norwegian framöver.

Tack mickerehn
Omdömet skrevs 23 januari 2020

Mycket dålig flygbolag
Alltid försena, ändrar tid och datum hur de vill utan att ta hänsyn att folk har redan planerat sin resa.
Otrevligt och okunnig personal vid incheckning + flygplanet.
Senast idag i Dubai vägrade kaptenen att låta min son kliva in exakt när dörrarna stängde trots att personalen vädjade att låta min son kliva in flera gånger och trots flera personer med personalen bad kaptenen att låta min son kliva in.
Planet lyfte utan min son.
Mycket elak kapten, kan inte beskriva i ord hur det känns.

Tack AlbertI145