“Motvind men ändå i tid”
Omdöme om Norwegian

Det var en smidig men lätt grinig passage av säkerhetskontrollen på Alicante och, som vanligt, en lätt kaotisk ombordstigning i Norwegians fullsatta Boeing 737-800. Vi kom iväg bara några minuter sena och trots en kraftig motvind landade vi i tid eftersom det som vanligt fanns gott om luft i tidtabellen. Riktigt hyfsad wifi ombord, prisvärd mat och bra personal.

Tack Robert A

Vi flög med norwegian till USA med Dreamliner nu för fjärde gången. Denna gång fick vi erbjudande om uppgradering till gångbart pris. Riktigt hög klass och som alltid med dreamliner en behaglig flygresa. Hög standardritade , bra entertainment, god mat och fräscha miljöer.

Resedatum: december 2018
Tack Eva K

'Nothing is complimentary.' Inte ens ett glas vatten... det är väl iofs ett välkänt faktum att generositet aldrig byggt någon sorts framgång...

Jag kommer undvika Norwegian i framtiden.

Tack FeliksD

Norwegian gjorde resan till Berlin på 45 min istället för 1 timme.
Vi var mycket nöjda som vanligt.
Personalen dit pratade bara engelska, men på väg hem var det både svenska och danska som gällde.

Tack karinhansen2017

Norwegian är trotts allt ett lågprisbolag och förväntningarna bör vara där efter.
Men när man betalar extra för att sitta långt fram och inte får Wifi men de längst bak i planet får det så känns det fel.
Satt på rad 2 med tydligt lukt från toaletten mest hela flygningen.
Inte en av de bättre flygningarna.

Tack mbjorkhem