“Släktträff ”
Omdöme om Lufthansa

Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Skulle fira min 80-åriga morbror. Flög med Lufthansa för första gången. Blev positivt överraskad!!!
Flygresan är kort men ändå bjöd de på mackor ( 2 sorter att välja på) och läsk, vatten, öl eller vin att dricka till. Jag tog ett glas vin, fick en plastmugg fylld till bredden. Trevlig personal, kan varmt rekomendera detta flygbolag!

Resedatum: september 2019
Tack O7939BWchristinaf
Skriv ett omdöme.Omdömen (35 636)

Omdömet skrevs 22 februari 2020

Pga kraftig vind kunde vi inte landa i göteborg utan landade i stället i Oslo. Ingen information gavs hur vi skulle transporteras till bestämmelseorten, ingen information om när bolaget skulle ge besked.
Efter 12 TOLV! timmar tog vi själva beslutet att ta taxi från Oslo till Landvetter dit vi anlände ca 20 timmar efter tidtabell. Hade Lufthansa ordnat med buss på kvällen hade vi kommit fram ca 5 timmar försenade, men samma dag.

Resedatum: februari 2020
    • Mat och dryck
    • Incheckning och ombordstigning
Tack larshnud
Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Lufthansa fungerar oftast helt perfekt. Bekväma stolar med benutrymme som räcker till för mig. Bra service även i ekonomiklass , där dryck och tilltugg ingår

Resedatum: september 2019
Tack Demmereserjordenrunt
Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

När Lufthansa genomför sina egna flighter utan att anlita andra bolag så blir det full poäng på allt från platser, service, underhållning och mat. Vi åker gärna med Lufthansa igen.

Resedatum: januari 2020
Tack Anneli F
Omdömet skrevs 5 februari 2020

Funkade bra på alla sätt. Effektiv service, hygglig mat, bra underhållningspaket. Stolarna är som de är på en gammal 747 men helhetsintrycket som sagt riktigt bra.

Resedatum: februari 2020
    • Mat och dryck