“Förseningar som gav nattkörning med bil”
Omdöme om Lufthansa

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Synkroniseringen mellan olika Lufthansa flighter skulle kunna vara bättre. Vi landade strax innan vår anslutning skulle lämna. Ingen hänsyn togs till detta utan vi bokades bara om 5,5 timmar senare. Detta resulterade i att vi fick köra bil halva natten och fick 2 timmars sömn före nästa dags arbete.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Lars P

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Lufthansa är ett flygbolag med resurser så att man som resenär har en bekväm resa.
Mellanlandningar som är väl tidsanpassade till nästa flyg. Dvs lagom väntetid.

Tack Svante T
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Har flugit Lufthansa t o r München ett antal gånger och det har alltid flutit på smidigt och smärtfritt. I tid, väskor har kommit och allt har varit bra både på marken och i luften.

Tack Fredrik A
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Mycket bra ljust o luftigt Bekvämt som det går i ett flygplan Vänligt bemötande. Tyvärr mycket trångt när säten fälldes ner i villäge

• Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig resa med byte i Frankfurt. Planet försenat från Stockholm vilket gav oss en rejäl språngmarsch på denna gigantiska flygplats. God mat och dryck och trevlig personal. Tyvärr hann inte väskorna med vid bytet utan de kom dagen efter, men det löste sig.

• Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
Tack Marie K