“Flyg utan krångel”
Omdöme om Lufthansa

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Lufthansa är ett flygbolag med resurser så att man som resenär har en bekväm resa.
Mellanlandningar som är väl tidsanpassade till nästa flyg. Dvs lagom väntetid.

Tack svantet2016

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Har flugit Lufthansa t o r München ett antal gånger och det har alltid flutit på smidigt och smärtfritt. I tid, väskor har kommit och allt har varit bra både på marken och i luften.

Resedatum: februari 2018
Tack FredrikA336
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Mycket bra ljust o luftigt Bekvämt som det går i ett flygplan Vänligt bemötande. Tyvärr mycket trångt när säten fälldes ner i villäge

• Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig resa med byte i Frankfurt. Planet försenat från Stockholm vilket gav oss en rejäl språngmarsch på denna gigantiska flygplats. God mat och dryck och trevlig personal. Tyvärr hann inte väskorna med vid bytet utan de kom dagen efter, men det löste sig.

• Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack Marie K
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Ny erfarenhet när vi inte använt oss av Lufthansa tidigare. Jättebra service av glad och trevlig personal, serveringarna gick smidigt och snabbt vilket det inte alltid gör på långflygning med lite större plan och många passagerare. Utrymmet i ekonomi klass är helt acceptabelt, även sitt komforten är bra. Gick att sova genom större delen av flygningen när man lutat stolen. Mellan landningarna och byte av flighter gjordes smidigt, trots viss försening.

Resedatum: februari 2018
Tack Anna Lena A