“Bra service”
Omdöme om Lufthansa

Omdömet skrevs 14 februari 2018

Bra service med att man kunde checka in redan på mässan som vi var på. Frankfurt mässhallar ( Frankfurt Messe) är enorma, och de hade servicen att Lufthansapersonal checkade in oss och tog hand om bagaget redan på mässan. Skönt att slippa väskorna och vi kunde gå på restaurang innan vi for ut till flygplatsen.

Tack 830ingelal

Omdömet skrevs 11 februari 2018

Billigt och smidigt kan man sammanfatta resan. Vi hade otur att vårt plan från Frankfurt till Innsbruck var försenat pga snöstorm i Innsbruck. Det kan vi dock inte lasta Lufthansa för. Det böds på enklara mat och dryck på resan.

Tack Janne F
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Vi gjorde sammantaget fyra flygningar med Lufthansa under denna resa. Alla fyra var riktigt bra. Vänlig personal, bra kvalitet på mat och dryck samt snacks och rena fina plan.

Tack Thomas S
Omdömet skrevs 1 februari 2018

Vi valde att flyga med LH för de erbjöd resa till lägsta pris. Deras personal är alltid trevlig och hjälpsam, flygplanen välstädade och rimligt bekväma för priset (Hårda stolar).

Tack BoiBromma
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

Bra och bekväma säten i premium ekonomi. En bra bit från business class men ok. Bra servis och maten får godkänt.

Tack Danne5701