“Bra service”
Omdöme om Lufthansa

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Bra service både på flygplatsen och i planet. Incheckningen vid gaten är mindre bra, tar lång tid innan incheckningen flyter.

Tack Patrik S

Omdömet skrevs 18 januari 2018

Struligt med information på flygplatsen i Frankfurt - vi ställde oss uppenbarligen i fel kö! Maten tog slut när de kom fram till oss OM man inte var vegeterian. Det är inte OK att bara ha ett vegetariskt alternativ kvar! Att det inte finns någon rom på drinkvagnen är också ett stort minus. Den ena skärmen var trasig.

Tack Sylk97
Omdömet skrevs 11 januari 2018

Flög med deras A-380 för första gången. Det var en riktigt bekväm flight även om det tog tid. Bra komfort och trevlig personal. God mat och fin inredning med gott om plats för det mesta. Kan rekommenderas för långa flighter. Bra incheckning med lite förstklassig känsla. Mat och dricka ingick i priset även på economyklassen.

Tack tobberi
Omdömet skrevs 2 januari 2018

Dålig information om bagage. Servicen var dålig och mycket dåligt organiserad. Flugigt med Lufthansa och Condor tidigare. Samma upplevelse. Fick inte min plats för att någon annan hade satt sig på den. När jag frågade personalen om detta, blev svaret att jag kunde sätta mig någon annanstans.
Höga bagageavgifter vilket gjorde att kabinpersonalen fick en hel del att göra. Till slut fick passagerarna erbjudande om att fritt förvara bagaget i flygets bagagerum. Detta förfarande orsakade försening och viss frustration. Jag rekommenderar å det fullaste KLM i stället.

Tack Krister S
Omdömet skrevs 27 december 2017

Reser ofta sträckan och blir lika bra bemött varje gång. Hög standard på både flygplan och på service från incheckning till flygbesättning

Tack Christer B