“En bekväm långresa”
Omdöme om Lufthansa

Omdömet skrevs november 20 2017

Det är helt klart jag skulle flyga med detta bolag igen. Servicen var utmärkt, bra säten. Sen fanns det usb-uttag under sätet. Incheckning och bagageutlämning gick snabbt. Och tänk, ......här kom drinkvagnen fram! Jag kommer att rekommendera Lufthansaflygningar.

Tack Marianne E

Omdömet skrevs november 18 2017

Under många år flög jag regelbundet med Lufthansa och nu återknöt jag bekantskapen med dom och deras nya Premium Ekonomi klass.
Lufhansas lounger är utomordentliga och klass på säten och service ombord är av högsta klass.
Så fort priseran och rutterna tillåter flyger jag gärna med Lufthansa igen.

Tack Bobsons
Omdömet skrevs november 5 2017

Har de senaste åren flugit med Lufthansa vid flera tillfällen, ett tryggt och stort flygbolag. Brukar ingå någon form av enklare förtäring ombord, reser relativt korta sträckor i Europa (Frankfurt - Aten, Frankfurt - Göteborg/Stockholm), typ en smörgås eller en croissant på tidigt morgonflyg. Klanderfri ombordservice, däremot haltar tjänstvilligheten ibland hos Lufthansas anställda markpersonal i Frankfurt. Jag är osäker på om dom förstår vad det innebär att besvara frågor och vara kunden behjälplig.

Tack chja1503
Omdömet skrevs oktober 23 2017

Bokade med Lufthansa för att få en trygg resa inom ramen för Star Alliance med ett och samma bolag så att allting klaffade och att bagage kom fram. Blev ytterst förvännad när 3 av 4 flighter utfördes av andra bolag som inte var med i Star Alliance.

Otroligt dyra lågprisbiljetter där Lufthansa endast står på betalningen. Värdelöst! Om jag vill åka med lågbudgetbolag så bokar jag med dom direkt.

Tack Anders S
Omdömet skrevs oktober 19 2017

Trevlig personal, rent och fräscht samt erbjöds det dryck och en liten matbit gratis även på en kortresa, ~1h. Uppskattas!
Flygvärdinnan var trevlig och hade tid att byta några ord. Bra!

Tack Pontus P