“resa till japan mycket bra dit men inte bra hem.”
Omdöme om Lufthansa

Omdömet skrevs oktober 14 2017

flög med en 747 till tokyo,som var i bra skick bra mat och underhållning, trevlig personal ombord.. men hem från osaka fick vi en gammal 747 som hade sett sina bästa år,sätet på rad 55j var helt utslitet,hade ett järnrör i baken..så det blev att sitta på kudde och filt..maten var bra men underhållning var väl lite tunn. med båda resor var nästan i tid så man kan inte klaga.

Tack bluetomas

Omdömet skrevs oktober 11 2017

Och att det blev tåg från Frankfurt gjorde ingenting i sig, det vara bara det att i Lufthansa vagnen såg det förskräckligt ut. Skräp högt och lågt. Verkligen inte trevligt.
Tåget var försenat en knapp timme och precis innan vi skulle stiga av kom konduktören och gav oss en blankett för att fylla i och få 25% tillbaka på tågresan. Eftersom vår biljett var bokad genom Lufthansa mailade vi dem i augusti om en återbetalning. Lufthansa har ännu inte svarat på våra mail.
Dåligt!

Tack mmmoment
Omdömet skrevs oktober 8 2017

Reste idag i business class. På bokningsinformationen står det att lunch serveras. Vi får frukost som består av sockrade chokladflingor & vitt bröd å lite ost och skinka. Vem serverar chokladflingor i Business, eller någonstans? Personalen helt ok, inge speciellt. Sätena väldigt slitna. Inte värt pengarna.

Tack Hakan12368
Omdömet skrevs oktober 2 2017 från mobil enhet

Har flugit Lufthansa förr men denna gång får de extra många rosor. Vänlig, hjälpsam och serviceminded personal, särskilt markpersonalen denna gång. Tack!

Tack Gunule
Omdömet skrevs september 18 2017

Mat och service helt OK! Kallt i planet nästan hela tiden. Inget att klaga på men heller inget utöver det vanliga.

Tack Jan J