“Helt normalt”
Omdöme om Lufthansa

Omdömet skrevs 18 september 2017

Mat och service helt OK! Kallt i planet nästan hela tiden. Inget att klaga på men heller inget utöver det vanliga.

Tack Jan J

Omdömet skrevs 18 september 2017

Det är inga problem att hitta flyg och sittplats. Däremot om du inte kan äta all mat och dryck får du problem. Det finns inget glutenfritt bröd som alternativ och om du inte kan äta fisk blir du utan smörgås eftersom det inte erbjuds alternativ.

Tack Inger M
Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Normal Economy standard men gratis sandwich och dryck. Personal fullt upptagen med servering men ganska vänliga.

Tack Jan A
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Hur kan man få vänta på en person i 50 min
Varför väldigt jobbigt att man måste vänta! När man är på väg hem!

Tack Stureracemenr1
Omdömet skrevs 6 september 2017

Efter att har suttit inklämd i ett Lufthansaflyg från Singapore till Frankfurt i 12 timmar känns deras slogan "There is no better way to fly" väldigt överdriven; Obefintligt benutrymme (och ändå är jag bara 1,70 lång), trånga toaletter och en frukost som, trots att konkurrensen är hård, var den klart sämsta jag någonsin serverats (något mellanting av en misslyckad paj/uppblött filodeg som badade i sylt och någon obestämbar sås). Lufthansas nya koncept med att man inte kan få en bokad plats utan att betala extra i kombination med att Economyklassens plan på långflygningar har väldigt lite benutrymme gör att de inte längre känns som ett bra alternativ för oss som reser ofta och långt i tjänsten.

2  Tack UB100318