Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Helt normalt”
Omdöme om Lufthansa


Omdömet skrevs 18 september 2017

Mat och service helt OK! Kallt i planet nästan hela tiden. Inget att klaga på men heller inget utöver det vanliga.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Jan J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (21 031)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

8690 av 21 031 omdömen

Omdömet skrevs 18 september 2017

Det är inga problem att hitta flyg och sittplats. Däremot om du inte kan äta all mat och dryck får du problem. Det finns inget glutenfritt bröd som alternativ och om du inte kan äta fisk blir du utan smörgås eftersom det inte erbjuds alternativ.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Inger M
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Normal Economy standard men gratis sandwich och dryck. Personal fullt upptagen med servering men ganska vänliga.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
Tack Jan A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Hur kan man få vänta på en person i 50 min
Varför väldigt jobbigt att man måste vänta! När man är på väg hem!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack Stureracemenr1
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 september 2017

Efter att har suttit inklämd i ett Lufthansaflyg från Singapore till Frankfurt i 12 timmar känns deras slogan "There is no better way to fly" väldigt överdriven; Obefintligt benutrymme (och ändå är jag bara 1,70 lång), trånga toaletter och en frukost som, trots att konkurrensen är hård, var den klart sämsta jag någonsin serverats (något mellanting av en misslyckad paj/uppblött filodeg som badade i sylt och någon obestämbar sås). Lufthansas nya koncept med att man inte kan få en bokad plats utan att betala extra i kombination med att Economyklassens plan på långflygningar har väldigt lite benutrymme gör att de inte längre känns som ett bra alternativ för oss som reser ofta och långt i tjänsten.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
2  Tack UB100318
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.