“Missat bagage”
Omdöme om LOT Polish Airlines

Omdömet skrevs 1 augusti 2018

Ditresan fungerade bra. Hemresa ifrån Budapest med mellanlandning i Warzawa för fortsättning till Landvetter, när vi kliver av i Warzawa så inser vi att det är samma plan vi skall resa vidare till Göteborg med, helt kanon tänkte vi, MEN man lastar av våra väskor av ngn anledning och lastar inte ombord dom igen. Så när vi kommer till Landvetter så är det bara 10 väskor som kommer på bandet, dom som kom med transfer ifrån någon annanstans, borde man inte reagerat i Polen att man bara hade 10 väskor lastade på ett fullt plan?. Nu har det gått 2 dagar och vi har ff inte hört nånting av dom missade väskorna.

Tack Mats B

Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

LOT levererar det man förväntar sig, det vill säga tar dig från plats A till plats B utan större problem. Punktliga och trevlig personal, basicservice på planet men man får något att dricka och en kexchoklad. Ganska fina flygplan med tillräckligt benutrymme. Smidig transfer i Warszawa om man ska vidare. Jag kommer att flyga med LOT igen.

• Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
Tack Mmel78
Omdömet skrevs 30 juni 2018

Positivt överraskad över bemötandet av kabinpersonalen, servade på ett klanderfritt mig med mat, dryck och snacks. Alltid med ett vänligt leende på läpparna.

Tack 3oc
Omdömet skrevs 30 juni 2018

Lot, som är ett polskt flygbolag, tillhör gruppen Star Alliance. Har åkt med bolaget tidigare och de är oftast punktliga. De erbjuder ingen speciell service men de har ofta bra personal

• Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
Tack KungsbackaSteve
Omdömet skrevs 26 maj 2018

Servicen ombord var utmärkt. Trevlig personal. Det bjöds på kaffe/te/vatten/juice och en chokladbit. Sköna säten. Vår resa tog 1 tim 10 min och under den tiden var allt till belåtenhet.

Tack kretalover