“Omhändertagande kabinpersonal.”
Omdöme om LOT Polish Airlines

Omdömet skrevs 30 juni 2018

Positivt överraskad över bemötandet av kabinpersonalen, servade på ett klanderfritt mig med mat, dryck och snacks. Alltid med ett vänligt leende på läpparna.

Tack 3oc

Omdömet skrevs 30 juni 2018

Lot, som är ett polskt flygbolag, tillhör gruppen Star Alliance. Har åkt med bolaget tidigare och de är oftast punktliga. De erbjuder ingen speciell service men de har ofta bra personal

• Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
Tack KungsbackaSteve
Omdömet skrevs 26 maj 2018

Servicen ombord var utmärkt. Trevlig personal. Det bjöds på kaffe/te/vatten/juice och en chokladbit. Sköna säten. Vår resa tog 1 tim 10 min och under den tiden var allt till belåtenhet.

Tack kretalover
Omdömet skrevs 7 maj 2018

Vi måste gå ut ur terminalerna för att gå ombord, inte så kul när det regnade. Trångt och dåligt utbud av mat och dryck.

• Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
Tack gabriel l
Omdömet skrevs 24 april 2018

Skulle måndag morgon 06.00 resa Örebro-Köpenhamn, söndag kväll 21.30 ringer man och meddelar att planet är inställt!?! Får i panik ordna tåg+buss till arlanda för att hinna med ett annat SAS plan till München.

Grymt irriterande, men sedan på vägen hem Köpenhamn-Örebro gick superbra, litet gammalt plan, men vad skall man förvänta sig på denna lilla sträcka.
Skönt att kunna flyga direkt till Örebro.

Tack JanneB172