“Vårresa Warszawa”
Omdöme om LOT Polish Airlines

Omdömet skrevs 9 april 2018

Vi flög med en mindre maskin Bombardier CRJ 900LR som tar 80 st passagerare. Flygtiden Stockholm-Warszava är c:a 1 timme och 30 minuter så vi fick kaffe, kexchoklad och vatten. Men dom höll flygtiden väldigt bra.

Tack Fredh L

Omdömet skrevs 15 februari 2018

LOT har något slags samarbete med Estland, flyger på sträckan Stockholm-Warszawa med små och jättegamla maskiner. Personalen ombord utgörs till 50% av Estländare.De estländska flygvärdinorna är otrevliga, arroganta, stundtals hotfulla. Stämningen ombord är spänd, även polska besättningspersonalen klagar, men ingen verkar bry sig av LOT´s ansvariga ( har dom några sådana individer i deras strukturer?) Att klaga hos LOT (mkt komplicerade procedur att hitta på deras www) är waste of time! Man får ett svar att de ska ta till sig klagomålet,men ingenting händer. Jag flyger hellre med andra bolag, men aldrig mera med LOT på denna sträcka. Flög på sträckan 4 ggr, alltid samma värdelösa attityder + bemötande.

1  Tack _iempig
Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Extremt dålig service och information i kundsupport. Tog flera dagar innan de svarade per mail och informationen jag fått per telefon stämde inte.

1  Tack Lotta J
Omdömet skrevs 27 december 2017

Ett flygbolag som imponerade. Ett bra alternativ för den som vill flyga till Tallinn. Bra priser, och direktflyg.

1  Tack Braintravelxxx
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Mycket bra service, från gate till avstigning.
Som business resenär blev vi körda i egen minibuss till flygplanet. fritt säte bredvid och god mat och dryck.
Samtliga säten/sittplatser ombord var av samma höga standard, oavsett bokningsklass. Det känns mycket bra att flyga med Lot.

Tack Peter O