“Helt ok”
Omdöme om KLM Royal Dutch Airlines

Omdömet skrevs 9 februari 2018

Har ingen riktigt koll vilket flygplanstyp det var,men gillar inte när det är 3/4/3 stolar i kabinen nu var det ändå ok eftersom vi åkte med 2 vänner och fick en 4 rad för hela sällskapet,bra personal och hyggligt käk,sen är det som vanligt när man är 190cm lång.
Det är väldigt trångt på platsen man sitter med knäna i stolsryggen framför och varför ska det va så jädra dyrt att få lite bättre benutrymme??

Tack Björn K

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Resan från Dar es Salaam till Göteborg gick bra. Hemresan gick nattetid vilket innebar försök att sova. Blev max två timmar under hela resan som var på 9 timmar.
I Amsterdam så hade vi 50 minuter för byte till planet som tog oss till Göteborg. Vi hann men inte bagaget. Något tokigt att KLM accepterar 50 minuter för byte då det tog 10 minuter att tömma planet som var en 777. Sedan fick vi springa från terminal T till terminal B. Samt passera en säkerhetskontroll och en passkontroll. Nästa gång så ser jag till att vi har 1,5 timma i Amsterdam.

Tack Per E H
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Vi flög från Göteborg till Kilimanjaro via Amsterdam. Allt avlöpte bra. Långa resan var med en 777. Vi hade två timmar i Amsterdam vilket var lagom för att byta plan och få med bagaget. Alla flyg gick och ankom enligt tidtabell. Underhållning, mat och personal var bra. Gör gärna om resan igen.
Hade varit bra om KLM hade delat ut ansökningsblankett för visa till Tanzania redan ombord på planet.

Tack Per E H
Omdömet skrevs 26 januari 2018

Jag flög till Stuttgart och mellanlandade i Amsterdam. Personalen var trevlig och hjälpsam. Man fick något litet att äta på båda turerna, på den ena en matigare kaka och den andra en macka. Mackan var helt ok men hade önskat ett vegetariskt alternativ. Jag frågade i och för sig inte så tog det jag blev tilldelad. Men hade önskat att man fick välja på exempelvis ost och ost/skinka. Det var bra med utrymme, speciellt på flyget från Amsterdam till Stuttgart. Trevligt att alkoholhaltig dryck ingick. Det blev ca 30 min försening på ena sträckan, men det var bra information angående anslutande flyg. Har tidigare flugit med KLM till bland annat L.A och var även då supernöjd med resan. Planen är bekväma och personalen trevlig.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Rebecka J
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Mycket trevligt att resa med KLM varje gång. Trevlig o tillmötesgående personal o helt ok plats på flygplanen

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack KjellH108