Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Bra flygbolag.”
Omdöme om KLM Royal Dutch Airlines


Omdömet skrevs december 7 2017

Vi åkte på fredag eftermiddag till Schiphol, sov över på Mercure hotel Schiphol, hotellet kan varmt rekommenderas. På lördagen gick flyget vidare till Curacao. Mycket bra service, god mat och hyggliga säten. Personalen vänlig och trevlig, Det är tredje gången vi åker samma resa.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Eva B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (14 244)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

812 av 14 244 omdömen

Omdömet skrevs december 6 2017

Flygplanen var i tid både i Göteborg, Amsterdam och Havanna. Trevlig personal på planet. Maten som serverades var okej. Stolarna var bra, men naturligtvis med utrymme efter vanlig ekonomi-klass.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Peter S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs december 6 2017

Jag uppgraderade min resa i samband med incheckningen online till Business Class till ett billigare pris än om jag bokat det från början. Därmed fick jag tillgång till loungen på flygplatsen med gratis dricka och mat. Flyget gick kl 02.00 på natten och det var därför fantastiskt att få en stol som man kunde ligga i och alltså sova gott. Dessutom fick jag ju bra service och god mat.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Siv E
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs december 6 2017

Bra tidtabell, kort rese tid och bekvämt att flyga direkt från LKP-AMS-VCE.
Bra shuttle bussar i VCE, ta inte taxi (dyrt och onödigt då VENEDIG är bilfritt)
Bussarna stannar i Centrum Venedig där du kan ta båtbuss till dit hotell
Köp ett dagkort (finns 24h/48h/72h) billigast alternativet och funkar på alla bussbåtar
och ger även inträdde till visa museum. Missa inte åka ut till öarna utanför VENEDIG, t ex Lido (stranden är underbart att promenera på och ta en fika/lunch på servering utmed stranden.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Alexis V
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs december 6 2017

Flyget från Stockholm var 30 minuter försenat, då går personal från flygbolaget runt och delar ut vattenflaskor och müssli-bars till oss som väntar - mycket ovanligt och en possitiv upplevelse. Ombord på flyget var personalen trevlig och planet bra. Kan definitivt tänka mig att resa med KLM igen!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Carin B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.