“Bra flygbolag.”
Omdöme om KLM Royal Dutch Airlines

Omdömet skrevs december 7 2017

Vi åkte på fredag eftermiddag till Schiphol, sov över på Mercure hotel Schiphol, hotellet kan varmt rekommenderas. På lördagen gick flyget vidare till Curacao. Mycket bra service, god mat och hyggliga säten. Personalen vänlig och trevlig, Det är tredje gången vi åker samma resa.

Tack Eva B

Omdömet skrevs december 6 2017

Flygplanen var i tid både i Göteborg, Amsterdam och Havanna. Trevlig personal på planet. Maten som serverades var okej. Stolarna var bra, men naturligtvis med utrymme efter vanlig ekonomi-klass.

Tack Peter S
Omdömet skrevs december 6 2017

Jag uppgraderade min resa i samband med incheckningen online till Business Class till ett billigare pris än om jag bokat det från början. Därmed fick jag tillgång till loungen på flygplatsen med gratis dricka och mat. Flyget gick kl 02.00 på natten och det var därför fantastiskt att få en stol som man kunde ligga i och alltså sova gott. Dessutom fick jag ju bra service och god mat.

Tack Siv E
Omdömet skrevs december 6 2017

Bra tidtabell, kort rese tid och bekvämt att flyga direkt från LKP-AMS-VCE.
Bra shuttle bussar i VCE, ta inte taxi (dyrt och onödigt då VENEDIG är bilfritt)
Bussarna stannar i Centrum Venedig där du kan ta båtbuss till dit hotell
Köp ett dagkort (finns 24h/48h/72h) billigast alternativet och funkar på alla bussbåtar
och ger även inträdde till visa museum. Missa inte åka ut till öarna utanför VENEDIG, t ex Lido (stranden är underbart att promenera på och ta en fika/lunch på servering utmed stranden.

Tack Alexis V
Omdömet skrevs december 6 2017

Flyget från Stockholm var 30 minuter försenat, då går personal från flygbolaget runt och delar ut vattenflaskor och müssli-bars till oss som väntar - mycket ovanligt och en possitiv upplevelse. Ombord på flyget var personalen trevlig och planet bra. Kan definitivt tänka mig att resa med KLM igen!

Tack Carin B