Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Mitt bolag nummer 1”
Omdöme om KLM Royal Dutch Airlines


Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Åker med detta bolag så mycket jag kan. Även till andra destinationer. Bra personal, och hygglig komfort. Kundservicen är mycket bra och flexibel även för oss med lägsta pris.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Krister S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (21 140)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

96100 av 21 140 omdömen

Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Blev av med bagaget på Schipol flygplats vid byte till anslutningsflyg, ingen hjälp från KLM att hitta bagaget.eller erbjuda ersättning. Vid hemresa dimma i Amsterdam och 3,5 timmars köande för ombokning av biljett och väntan i 9 timmar

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Per-Eric S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 september 2017

Försenat från Stockholm, långa köer för att gå ombord, passagerare bads lämna in handbagage pga utrymmes brist. Dock fanns plats ombord, byte i Amsterdam till Transavia vidare till Faro med uppgift om olika gater och väldigt liten layover time. Alla passagerare som tvingats lämna handbagage fick det inte i Faro. Lång väntan för anmälan. Tydligen vanligt med förseningar och vid byte förlorat ich flrsenat bagage. Åk inte KLM med byten och lämna checka inte in bagage. Flygbolaget verkar ofta ha dessa problem.

Tack A K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 september 2017

Jag har åkt till mitt drömmars resmål. Jag har varit på Cuba 11 gånger och därav på Brigaden 7 gånger. Jag kommer att åka igen och då helst med KLM till Brigad campamento i Caimito.

Tack Betty M
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 augusti 2017

Flyget var 1 timma och 45 min sent, alltså lika lång tid flighen skulle ta och dom ersätter inget under 2 timmar, när vi väl satt på planet fick vi vänta 20 minuter till.
Men ändå får man ingen ersättning så dåligt.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack kanelbulle1
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.