“Förlorat bagage långa köer”
Omdöme om KLM Royal Dutch Airlines

Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Blev av med bagaget på Schipol flygplats vid byte till anslutningsflyg, ingen hjälp från KLM att hitta bagaget.eller erbjuda ersättning. Vid hemresa dimma i Amsterdam och 3,5 timmars köande för ombokning av biljett och väntan i 9 timmar

Tack Per-Eric S

Omdömet skrevs 29 september 2017

Försenat från Stockholm, långa köer för att gå ombord, passagerare bads lämna in handbagage pga utrymmes brist. Dock fanns plats ombord, byte i Amsterdam till Transavia vidare till Faro med uppgift om olika gater och väldigt liten layover time. Alla passagerare som tvingats lämna handbagage fick det inte i Faro. Lång väntan för anmälan. Tydligen vanligt med förseningar och vid byte förlorat ich flrsenat bagage. Åk inte KLM med byten och lämna checka inte in bagage. Flygbolaget verkar ofta ha dessa problem.

Tack A K
Omdömet skrevs 6 september 2017

Jag har åkt till mitt drömmars resmål. Jag har varit på Cuba 11 gånger och därav på Brigaden 7 gånger. Jag kommer att åka igen och då helst med KLM till Brigad campamento i Caimito.

Tack Betty M
Omdömet skrevs 31 augusti 2017

Flyget var 1 timma och 45 min sent, alltså lika lång tid flighen skulle ta och dom ersätter inget under 2 timmar, när vi väl satt på planet fick vi vänta 20 minuter till.
Men ändå får man ingen ersättning så dåligt.

Tack kanelbulle1
Omdömet skrevs 31 augusti 2017

Valde den här vägen för att Linköping ligger bättre till för mig och är inte så stökigt att nå.
Det visade sig vara ett förnuftigt val. Att flyga med KLM var också förnuftigt, inte bara bra pris utan även en positiv upplevelse avseende service och funktionalitet. Att flyga economiklass är alltid ett vågspel, men här var det helt OK. Trots min längd var det inte några större problem. Rätt igenom en mycket positiv upplevelse

Tack GertL