“Bra service och god mat”
Omdöme om KLM Royal Dutch Airlines

Omdömet skrevs september 6 2017

Jag har åkt till mitt drömmars resmål. Jag har varit på Cuba 11 gånger och därav på Brigaden 7 gånger. Jag kommer att åka igen och då helst med KLM till Brigad campamento i Caimito.

Tack Betty M

Omdömet skrevs augusti 31 2017

Flyget var 1 timma och 45 min sent, alltså lika lång tid flighen skulle ta och dom ersätter inget under 2 timmar, när vi väl satt på planet fick vi vänta 20 minuter till.
Men ändå får man ingen ersättning så dåligt.

Tack kanelbulle1
Omdömet skrevs augusti 31 2017

Valde den här vägen för att Linköping ligger bättre till för mig och är inte så stökigt att nå.
Det visade sig vara ett förnuftigt val. Att flyga med KLM var också förnuftigt, inte bara bra pris utan även en positiv upplevelse avseende service och funktionalitet. Att flyga economiklass är alltid ett vågspel, men här var det helt OK. Trots min längd var det inte några större problem. Rätt igenom en mycket positiv upplevelse

Tack GertL
Omdömet skrevs augusti 30 2017

Det viktiga funkar perfekt, säkerhet, i tid och bra information. Det enda på minussidan är mackorna som är trista, smaklösa och föga mättande vid de korta flygningarna.

Tack Rafael H
Omdömet skrevs augusti 30 2017

Vår semesterresa till Italien började på Linköpings flygplats./City AirPort tidig morgon.
Denna flygplats flyger KLM ifrån.
Flygplatsen är mycket liten och det är mycket lätt och trevligt att checka in på denna flygplats.
Bagage vikt
Mindre godkänd Väska i flygplan 12 kg. Ingen avgift
Större incheckad väska . 23 kg. Avgift
Morgontidningar kan erhållas gratis på flygplatsen.
Vår flygtur skulle gå
Linköping - Amsterdam KL 1178. Flygtid 1,50 Tim Väntetid flygplats Schiphol 2,5.tim
Amsterdam- Bologna. KL.1583. ". 1,50 Tim
KLM Flygplan är små moderna Jetplan med bra benutrymme och de har fin service ombord med servering av drycker och sandwich.
Då flygtiderna är korta saknas dock fasciliteter som tv .

Tack svenneo