“Underbar resa”
Omdöme om Kenya Airways

Omdömet skrevs augusti 30 2017

Hur bra som helst 3gången ner och lär bli mer gånger men mer safari mer utflykter och mer se värdigheter verkligen härligt bemötande härligtfolk

• Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack imj154

Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs juli 12 2017

Det här var första gången jag åkte med Kenya Airways och efter att ha läst de recensioner jag var verkligen inte som söker fram emot att de flyg. Men låt mig börja med att säga - det finns ingen anledning för att inte flyga Kenya Airways. Den planet är en Embraer-E 190 som är verkligen inte den mest bekväma flygplan finns tillgängliga men för en semi - long haul flyg det är godtagbart. Den lämnar återbud och att stigit var extremt effektiv. Personalen ombord var professionell, smart och vänlig. Måltiderna var typiskt flygbolag och t.o.m. bra vid återkomst ljus (KQ 792 ) . Mitt största " klagomål " var den fly - över till se den spektakulära Victoriafallen på både utgående och inkommande flyg - de sannerligen har lyckats belysning en önskan att åka dit och därför skall jag flyga igen med KA - den här gången till Victoria Falls! !

4  Tack MartinKobie
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Omdömet skrevs juli 4 2017

Allt fungerade bra vilket gjorde att den långa resan flöt på bra. Maten var helt okej men kan bli ännu bättre och trevlig personal. Filt, kudde och ganska bra utrymme gjorde också att den långa resan fungerade bra.

Tack Helene A
Omdömet skrevs juni 17 2017

Kenya Airways har varit mitt favorit flygbolag. De har varit bäst. De är fortfarande bra men är inte bäst. Personalen verkar sönderkörd. Har inte varit med om det innan. Det är dumt för personalen är det som är riktigt bra. Det är de som är Pride of Africa. Dreamliner med mer är bar men det är Boeing.

• Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack jonasiolsson
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs juni 13 2017 från mobil enhet

Flyg från Entebbe med byte av plan i Nairobi gick mycket smidigt. Bagaget anlände i Tana, vilket alltid gör mig glad. Servicen på flyget var mycket bra. Måltiden av tilapiafisk var varm och välsmakande. Jag skulle flyga med Kenya Air igen. Min första sträcka var i ekonomiklass och andra sträckan Business. Bägge klasser var mycket bra.

Tack cdb15427