“Bra flygbolag”
Omdöme om Jet Airways

Omdömet skrevs december 6 2017

Lätta att checka in när man väl förstod systemet med självincheckning, annars gick det lika bra vid disken. Bra service ombord med varm mat på en 2-3 timmarsflygning, ingen man är van vi i Europa.

Tack Hans F

Omdömet skrevs augusti 30 2017

Mycket dålig service. Bagaget var inte med planet och de ville inte leverera det så jag fick ta en taxi, det tog 4 timmar fram och tillbaka, för att hämta det efter 2 dagar. Skrev till dem flera gånger men fick bara svar att"vidarebefordrat till berörd avdelning".Dessutom var planet ganska smutsigt och personalen ovänlig. Kommer aldrig resa med dem igen.

Tack S V
Omdömet skrevs januari 19 2017

Som vanligt med jet airways så ser man aldrig leende och hjälpsam personal. Satt i en timme på planet utan A/C och höll på och svimma och det enda personlens sa var "sorry"

Tack S V
Omdömet skrevs december 15 2016

Var positivt överraskad. Har bara flugit inrikes i Indien med dem tidigare. Men de behärskar långflygningar med vad allt det innebär.

Tack Braintravelxxx
Omdömet skrevs augusti 5 2016

Personalen var professionell och tog alla situationer med bravur. Hade bara önskat att de hade lite bättre förutsättningar. Trångt! Passagerare som stod i toakön samtidigt som serveringen var i gång som gjorde att känslan blev ännu mer rörig. Man fick bära varm mat direkt till varje passagerare då de hade glömt vagnarna. På hemresan hade de fel på APU:n (hjälpmotorn vid stillastående) vilket resulterade i att inte fläktsystemet fungerade då vi blev 45 min försenade innan start.

Tack Ingmari K