“Bra flygbolag”
Omdöme om Jet Airways

Omdömet skrevs 6 december 2017

Lätta att checka in när man väl förstod systemet med självincheckning, annars gick det lika bra vid disken. Bra service ombord med varm mat på en 2-3 timmarsflygning, ingen man är van vi i Europa.

Resedatum: november 2017
Tack Hans F

Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Mycket dålig service. Bagaget var inte med planet och de ville inte leverera det så jag fick ta en taxi, det tog 4 timmar fram och tillbaka, för att hämta det efter 2 dagar. Skrev till dem flera gånger men fick bara svar att"vidarebefordrat till berörd avdelning".Dessutom var planet ganska smutsigt och personalen ovänlig. Kommer aldrig resa med dem igen.

Resedatum: december 2016
Tack S V
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Jag reste till Amsterdam från Pune via Delhi. Det var en mycket bra upplevelse, personalen var mycket vänliga och hjälpsamma med att checka in bagaget samt en överföring.
Maten och drycker i kabinen var mycket bra.
Underhållning ombord höll måttet.
Totalt sett mycket bra

Tack RohitM1630
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.in. Visa original
Omdömet skrevs 19 januari 2017

Som vanligt med jet airways så ser man aldrig leende och hjälpsam personal. Satt i en timme på planet utan A/C och höll på och svimma och det enda personlens sa var "sorry"

Resedatum: januari 2017
Tack S V
Omdömet skrevs 15 december 2016

Var positivt överraskad. Har bara flugit inrikes i Indien med dem tidigare. Men de behärskar långflygningar med vad allt det innebär.

Resedatum: mars 2016
Tack Braintravelxxx