“dålig service och smutsigt”
Omdöme om Jet Airways

Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Mycket dålig service. Bagaget var inte med planet och de ville inte leverera det så jag fick ta en taxi, det tog 4 timmar fram och tillbaka, för att hämta det efter 2 dagar. Skrev till dem flera gånger men fick bara svar att"vidarebefordrat till berörd avdelning".Dessutom var planet ganska smutsigt och personalen ovänlig. Kommer aldrig resa med dem igen.

Tack S V

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Jag reste till Amsterdam från Pune via Delhi. Det var en mycket bra upplevelse, personalen var mycket vänliga och hjälpsamma med att checka in bagaget samt en överföring.
Maten och drycker i kabinen var mycket bra.
Underhållning ombord höll måttet.
Totalt sett mycket bra

Tack Rohit M
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.in. Visa original
Omdömet skrevs 19 januari 2017

Som vanligt med jet airways så ser man aldrig leende och hjälpsam personal. Satt i en timme på planet utan A/C och höll på och svimma och det enda personlens sa var "sorry"

Tack S V
Omdömet skrevs 15 december 2016

Var positivt överraskad. Har bara flugit inrikes i Indien med dem tidigare. Men de behärskar långflygningar med vad allt det innebär.

Tack Braintravelxxx
Omdömet skrevs 5 augusti 2016

Personalen var professionell och tog alla situationer med bravur. Hade bara önskat att de hade lite bättre förutsättningar. Trångt! Passagerare som stod i toakön samtidigt som serveringen var i gång som gjorde att känslan blev ännu mer rörig. Man fick bära varm mat direkt till varje passagerare då de hade glömt vagnarna. På hemresan hade de fel på APU:n (hjälpmotorn vid stillastående) vilket resulterade i att inte fläktsystemet fungerade då vi blev 45 min försenade innan start.

Tack Ingmari K