Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Skandal av närmast otänkbar art- undvik alltid detta bolag!”
Omdöme om Air Serbia


Omdömet skrevs 10 december 2017

Vid resa från Tirana till Stcokholm 1 juni var flyget fördröjt i Tirana och vi missade , 11 personer, anslutningsflyget till Stockholm/Arlanda. Vi inkvarterades på ett i och för sig ok hotell. Men vi tvingades dela 3 rum och 8(!!) sängar dvs bädd men några vi aldrig tidigare träffat män som kvinnor. Helt skandalöst, både ur trygghets - och normala synpunkter. Vi har inte på något sätt fått en ursäkt eller ersättning av AIR Serbia trots upprepade dokumenterade klagomål. UNDVIK detta flygbolag! Bottenrekord! Vi är 11 vittnen!

Tack Kjell E
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (1 166)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

610 av 1 166 omdömen

Omdömet skrevs 26 september 2017

Punktlig flygning i rena och fräscha plan med dryck och lättare mat på vägen, väl så gott att flyga med som andra kändare flygbolag.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack copiad20
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Helt, rent och nytt och fräscht. Gillade planen och personalen var trevlig, inga problem vid ombordstigningen utan allt funderade som man förväntar sig.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack LittleALJO
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 maj 2017

Kanske hade de en ovanligt dålig dag på Air Serbia, men vårt flyg från Belgrad till Köpenhamn var ingen behaglig upplevelse. Vi pressades ner tre personer i ett business class-säte gjort för två. Förfriskningarna som serverades fick vi ställa på golvet. En flygvärdinna tappade utrustning i mitt huvud utan att ens försöka be om ursäkt. När jag skulle fotografera den förvirring som personalen uppvisade före take off försökte de stoppa mig.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
1  Tack Jamenbin
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 februari 2017

Finns bara bra saker att säga om detta flygbolag. God mat som du ej behöver betala extra för. Andra bolag tar hutlöst betalt för den lilla mat du får.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
1  Tack Cyprusdiver
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.