“Skandal av närmast otänkbar art- undvik alltid detta bolag!”
Omdöme om Air Serbia

Omdömet skrevs 10 december 2017

Vid resa från Tirana till Stcokholm 1 juni var flyget fördröjt i Tirana och vi missade , 11 personer, anslutningsflyget till Stockholm/Arlanda. Vi inkvarterades på ett i och för sig ok hotell. Men vi tvingades dela 3 rum och 8(!!) sängar dvs bädd men några vi aldrig tidigare träffat män som kvinnor. Helt skandalöst, både ur trygghets - och normala synpunkter. Vi har inte på något sätt fått en ursäkt eller ersättning av AIR Serbia trots upprepade dokumenterade klagomål. UNDVIK detta flygbolag! Bottenrekord! Vi är 11 vittnen!

Tack Kjell E

Omdömet skrevs 26 september 2017

Punktlig flygning i rena och fräscha plan med dryck och lättare mat på vägen, väl så gott att flyga med som andra kändare flygbolag.

Tack copiad20
Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Helt, rent och nytt och fräscht. Gillade planen och personalen var trevlig, inga problem vid ombordstigningen utan allt funderade som man förväntar sig.

Tack LittleALJO
Omdömet skrevs 16 maj 2017

Kanske hade de en ovanligt dålig dag på Air Serbia, men vårt flyg från Belgrad till Köpenhamn var ingen behaglig upplevelse. Vi pressades ner tre personer i ett business class-säte gjort för två. Förfriskningarna som serverades fick vi ställa på golvet. En flygvärdinna tappade utrustning i mitt huvud utan att ens försöka be om ursäkt. När jag skulle fotografera den förvirring som personalen uppvisade före take off försökte de stoppa mig.

1  Tack Jamenbin
Omdömet skrevs 27 februari 2017

Finns bara bra saker att säga om detta flygbolag. God mat som du ej behöver betala extra för. Andra bolag tar hutlöst betalt för den lilla mat du får.

1  Tack Cyprusdiver