“Bra utrymme!”
Omdöme om Japan Airlines (JAL)

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Bland alla olika flygbolag och modeller av flygplan jag flugit med har jag aldrig (för utom i business class) att det är så gott om benutrymme, se bilden.
Fick en enkel måltid, helt ok, av en mycket service-vänlig besättning.
Finns inget att anmärka på och väljer gärna detta bolag igen.

Tack Spinning-Janne

Omdömet skrevs 18 november 2017

Japansk artighet och vänlighet, noggrannhet och elegans i varje detalj. Mycket god mat och dryck, kanske det bästa kött jag ätit i luften. Min fru åt japanska menyn och tyckte att det var fantastiskt. Stolen blev till en mycket skön säng, jag brukar aldrig kunna sova på flyg men fick fem timmars god sömn här. Stor fin bildskärm, kanske filmutbudet kunde ha varit lite bättre? När vi landade efter att ha flugit genom en tyfon bad man om ursäkt för tre (3) minuters försening på en 12-timmarsresa :)

• Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Niklas T
Omdömet skrevs 29 oktober 2017

Hyfsat benutrymme och mycket bra service av vänliga och duktiga flygvärdinnor. Helt enkelt ett av dom bättre flygbolagen.

Tack LarsD1954
Omdömet skrevs 26 juni 2017

Bra i alla led. Bra mat, personal, väldigt effektiv boarding osv. De hade tom tandborstar på toaletten..

• Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Karl P
Omdömet skrevs 2 mars 2016

En kort flygning mellan Haneda och Itami. Inom Japan behövs ingen incheckning, det är bara att ta med biljetten och gå igenom säkerhetskontrollen. Väldigt trevlig personal, och fint och rent flygplan (Boeing 777). Eftersom de flyger större flygplan även på korta distanser är det väldigt bra benutrymme och väldigt bekväma säten.

Tack mblomb