Mycket förseningar, mer än 45 minuter, inte fått tillräckligt hjälp med lite barn. Frågat efter extra bälte för min 2 och halv år barn, de bad mig att att väcka henne för att hon är mer än 2 år.
Mycket förseningar, mer än 45 minuter, inte fått tillräckligt hjälp med lite barn. Frågat efter extra bälte för min 2 och halv år barn, de bad mig att att väcka henne för att hon är mer än 2 år.
5–9 av 8 585 omdömen
Finnair är alltid försenat, oberoende av vilken tid på dygnet du flyger. Finnair har alltid den sista eller näst sista gaten, för att det är billigare. Vanligtvis är det busstransport till flygplanet för att det är billigare. ”Servicen” på planet ör under all kritik, vatten och blåbärssoppa serverad snabbt så de får det undanstökat, inget annat. Om möjligt. undvik Finnair till varje pris.
Flyget Krakow-Helsingfors blev försenat pga arbete på landningsbanan. Så missade bytet till Landvetter. Fanns ett 2 timmar senare till Landvetter men det fick vi inte pga fanns bara business platser kvar. Fick ingen hjälp utan bokades om till Stockholm och sedan därifrån till Landvetter utan att prata med oss och det gick inte att ändra. Fick vänta 5 1/2 till i Helsingfors och 2 timmar i Stockholm. Blev totalt 6 timmar försenad.
Flyget från Madeira till Helsingfors gick bra, inga problem på hemvägen, men det blev ganska sent då tidsskillnaden till Finland var 2 timmar. Förbeställd lunch också på hemvägen. Trevlig personal.
Det var sköna säten och trevliga flygvärdinnor. Finnair har god mat också. Man kan till och med prata svenska med personalen. Jag rekommenderar verkligen detta flygbolag!