“Emirates ekonomiklass håller hög standard”
Omdöme om Emirates

Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Vänlig personal tar emot dig och passar upp dig med ett leende på läpparna. Att man i turistklass får välja mellan olika maträtter och att du kan välja starkare drycker utan att behöva betala, det ingår i priset helt enkelt. Varma handdukar å tvätta av sig med när man lyft och inför landning ett plus också. Bra mediautbud och senaste tekningen med bluetooth för att koppla till dina privata hörlurar och ladda telefon tex. Emirates levererar!

• Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
2  Tack Roger I

Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Servisen/personalen är trevliga och se till att din flygresa blir bra. Helt klart en resa att komma ihåg.

• Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
Tack JolieJS
Omdömet skrevs 15 februari 2018

Vi åkte från Arlanda med Emirates och då var det ett direkt flyg. Vilken service vi fick, fri dryck även vin, öl eller drink och maten. Vilken skillnad mot charter, alla hade sin egen TV skärm med mängder av filmer, info om resmålet, musik, spel mm. Jag kan klart rekommendera er att flyga från terminal 5 på Arlanda ner till Dubai. Trevlig personal, rent och snyggt, ja det kan inte bli bättre i ekonomi klassen. När ni kommer fram så har Emirates en egen terminal för sina egna alla plan, vilken flygplats, bara den är en upplevelse. Så testa att flyg med Emerates så får ni en upplevelse och 6,4 Tim gick fort.

Tack Sommar2013
Omdömet skrevs 15 februari 2018

Något rörig ombordstigning till planet med ca 700 platser. lätt att hamna i fel kö. Väl ombord sköna säten och bra benutrymme. Hög comfort. Mycket underhållning via den egna TV-skärmen. God service, dock finns även andra flygbolag med lika god service. För mig var det comforten som får det högsta betyget.

Tack Kia0602
Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Med business får du egen limousinservice till flygplatsen. Du kommer också till en helt egen entré reserverad för business och first class resenärer.
Väl på flygplatsen har man en lounge som är en egen våning. Lugnt, skönt, gott om mat och förfriskningar och egen ingång till planet.
Planen är nya och fräscha, stolarna magiska, personalen service minded och maten är toppen!
Hängde en hel del i baren på planet också vilket var skönt.

1  Tack eltejp