“En mycket skön flygtur”
Omdöme om Emirates

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Bra incheckning, perfekt underhållning med egen skärm och maten och dryck är högsta klass. Det enda som man kan anmärka lite på var att på båda flygningarna var personalen lite nonchalant och ointresserad.

Tack Ove-R-Telefonplan

Omdömet skrevs 2 februari 2018

Hemresan från semester i Australien var tänkt att gå i ett sträck från Sydney till Dubai, motsvarande resan till Sydney. Istället blev det en mellanlandning i Bangkok på två timmar - utan att vi blev informerade om detta i förväg! Vi valde att lämna planet för att kunna sträcka på benen, vilket innebar att vi fick gå en jätterunda för att kunna gå på igen, inklusive ny säkerhetskontroll av handbagage och en timmes väntetid.
Samma sak hände förra gången vi åkte hem från Australien, även då utan någon information i förväg.

Emirates har för övrigt en god service och bra utbud av media men deras information om ändringar i flygrutten är under all kritik! Så vi kommer att undvika dem i fortsättningen.

Tack kenneth678
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

För att flyga så länge som ca 22 timmar gick det väldigt bra. Mellanlandningar i Dubai och Singapore. Man får mat 2 rätter att välja på, fri dryck. Skönt att slippa upp o ner med plånboken. Kudde, filt och lurar finns på varje säte. Egen iPad att välja filmer eller musik på. Trevlig personal framförallt. Mycket nöjd flyger gärna med dem igen.

1  Tack Oliven68
Omdömet skrevs 28 januari 2018

1:a gången med Emirates och detta var inte sista gången. Super-service och trots att vi åkte ekonomi-klass bra plats för långa ben. God mat och stort utbud av underhållning. Rekommenderar raden med 2 säten på ovanvåningen.

Tack Kim P
Omdömet skrevs 26 januari 2018

Bästa flygningen på väldigt många år.
Även om familjen åkte i ekonomiklass var det
1. Bra benutrymme
2. Bra mat