“Kabinväska”
Omdöme om easyJet

Omdömet skrevs 6 december 2017

Tänk på att vara i god tid vid gaten om du bara reser med kabinväska. Risken finns att du måste lämna ifrån dig din väska vilket resulterar i att du får stå och vänta vid bagagebandet när du landat.

Tack Magnus C

Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Väldigt enkelt att boka sin resa på internet och de erbjuder Dig att ta med större väskor än många andra flygbolag utan extra kostnad.

Tack LeifPartille
Omdömet skrevs 13 oktober 2017

Bra benutrymme och flygturer, men lång bussvägen från terminal till plan på båda flygplatserna drar ner omdömet.

Tack Mocca2016
Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Väl fungerande onlinebokning, smidigt med "speed-boarding". Rent och snyggt med trevlig personal både på marken och i planet. Lite klent med benutrymme trots bokning av extra utrymme men fullt i klass med övriga budgetbolag.

Tack carreyfan
Omdömet skrevs 5 oktober 2017

Trots fördomar flög jag första gången med easyJet. Och det lyckades bra. Litet lång väntan i CPH men alla tidtabeller höll och servicen var den som förväntades. Flög bara från H:fors till Köpenhamn och vidare till Gevece.. Vi var flere personer i "gruppen" 3 vuxna och tre barn. Helt ok.

Tack gamyl2013