“inga problem”
Omdöme om easyJet

Omdömet skrevs september 3 2017

Det var enkelt att checka in online, trevlig personal under flygningen, de höll tidsschemat och allt flöt på smidigt. De hade lite problem med att för många personer har stora handbagage men löste sig

Tack trippTra

Omdömet skrevs augusti 16 2017

45 min sent. Blev slussade runt i olika hallar. Oerhört otrevlig personal. De tvingade oss att checka in vårt handbagage då de sa att det var fullt i planet. När vi sedan kom in i planet fanns det massor med plats

• Mat och dryck
Tack 95 089 402
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs juni 29 2017 från mobil enhet

Resan var bekväm, Kabinpersonalen trevlig, planet lät inte så mycket heller, billigt för 2 vuxna & 1 barn. Dock blev flygningen försenad på 10 minuter för det var något fel på Charles de Gaulle men annars var resan mycket bra. Skulle rekommendera easyjet för er som är många i en familj och även övriga personer.

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs maj 20 2017

Det bästa är att boka flygresan över nätet. Glöm ej att registrera väskor som inte är handbagage, för en kostnad på ca 100-150 kr, annars får man fippla på flygplatsen för en kostnad av 300 kr :-( Servicen är ok. Man kan köpa öl för att dricka för 5-6 euro och sprit för ca 8 euro. Maten smakar inte så mycket (som ofta) men mätt blev jag.

Tack Dan A
Omdömet skrevs februari 14 2017

Plötsligt bestämde vi oss att åka till Genève och efter att ha googlat på resor bestämde vi oss snabbt för detta bolag som vi tidigare aldrig flugit med. Bokningen gick enkelt att göra. Vi checkade in on-line och det var smidigt. Vi reste med enbart handbagage. Väl i Köpenhamn var det bara att leta rätt på gaten som tyvärr låg långt bort men det gjorde inget för vi hade tid på oss.

• Mat och dryck
Tack Bengt B