“Trevlig personal”
Omdöme om Delta Air Lines

Omdömet skrevs 10 februari 2018

Trevlig personal och bra entertainment på flyget. Det var inte för kallt på planet och vi hade tillräckligt med plats mellan säten.

• Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack SnjezanaP3

Omdömet skrevs 4 januari 2018

Mycket rent o snyggt på planet. trevliga flyvärdinor bra info ja det var en mycket trevlig flygtripp. kan verkligen rekomendera detta bolag det blir högsta betyg

Tack jacklindahl2016
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Vilket skämt! Min familj och jag var på flygplatsen i god tid innan, men p.g.a. strul från Deltas sida (trasiga incheckningsautomater, vi hänvisades till två olika timslånga köer och väl framme i disken så hade incheckningen precis stängt) så missade vi planet och fick köpa nya flygbiljetter från JFK till Cancún dagen efter, med ett annat bolag. Innebar även en extra hotellnatt på ett halvsunkigt hotell nära flygplatsen. Sammanlagt kostade detta mig ca 20000 kr extra. Delta vägrade ersätta eller hjälpa till. Undvik detta bolag. En billig flygbiljett kan bli rätt dyr...

Tack Boa D
Omdömet skrevs 13 september 2017

Alldeles utmärkt flygning. Bekväma säten, maten helt ok. Personalen professionell och vänlig. Allt fungerade bra från bokning till returresa.

• Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Virpi K
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Tredje gången med Delta tur och retur till USA. Personalens servicekänsla skiftar verkligen från gång till gång. Denna gången var det inte många gånger personalen log eller verkade gilla sitt jobb.
Maten har blivit sämre ombord.
Under resans gång skall man fylla i en API -blankett (Advanced Passenger Information)
Man får dubbla budskap då de säger att är man europé och har Esta behöver man inte fylla i det. Vi dubbelkollade med flygvärdinnan men hon sa återigen att vi inte behövde fylla i något. Trots att vi sa att vi gjort det det de andra gångerna.
Flyget var försenat och vi hade ren tur att en tjänsteman på JFK lät oss gå förbi kön.
Väl framme hos tulltjänstemannen ville han se API -blanketten. Vi hade stressat redan innan och blev helt förstörda och kunde se oss börja om från början och missa anslutningsflyget. Men som tur var fyllde han i blanketten där och konstaterade att det återigen hade hänt. chansa inte utan fyll i ansökan vad Delta än säger.

Tack 898larsw