“delta”
Omdöme om Delta Air Lines

Omdömet skrevs juni 27 2017

Kallt vid fönsterplats så jag har aldrig frusit så mycket. Vi bokade 4 pax 6 mån innan avresa och ingen av oss fick sitta tillsammans. Vi var delade i hela planet. Mycket dåligt.

Tack ewa9094

Omdömet skrevs juni 10 2017

Mycket välordnat allting, trevlig personal och punktliga flygningar. Dricka och tilltugg man fick var också bra.

Tack Ann G
Omdömet skrevs april 27 2017

Grym service av personalen. De gick runt och kollade så alla hade det bra och gillade att skoja med passagerarna.

Tack Tommy A
Omdömet skrevs februari 1 2017

Trevlig personal som ar uppmärksam. God service. Bra utrymme. Jag har bara positiva erfarenheter av Delta. Reste via Schiphol. Det enda som kan vara påfrestande, ar att man måste "checka in" igen. Vilket kan ta tid. Man svarar pa frågor precis som när man landar pa sin destination. Boka dina flighter sa du har bra tid till nästa flight. Du ar pa en stor! flygplats. Sa det kan vara långt att ga.

Tack Lamolinas
Omdömet skrevs januari 20 2017

Resan gick via Schiphol Amsterdam och JFK New York.
Vi var 3 par som reste tillsammans. En del strul med platsbokningen pga ändrad avgångstid och inställt flyg från Göteborg.
Flygplanen var OK med bra benutrymme.
Personalen var serviceinriktade och effektiva.
1 väska saknades när vi kom till JFK, väskan hade blivit kvar i Amsterdam. Det tog drygt 50 timmar innan väskan anlände och 1 timma före kryssningsfartygets avgång!
Betyget gäller flyget.

Tack Carl-AxelH