“Bra service & trevlig personal”
Omdöme om Delta Air Lines

Omdömet skrevs 1 februari 2017

Trevlig personal som ar uppmärksam. God service. Bra utrymme. Jag har bara positiva erfarenheter av Delta. Reste via Schiphol. Det enda som kan vara påfrestande, ar att man måste "checka in" igen. Vilket kan ta tid. Man svarar pa frågor precis som när man landar pa sin destination. Boka dina flighter sa du har bra tid till nästa flight. Du ar pa en stor! flygplats. Sa det kan vara långt att ga.

Tack Lamolinas

Omdömet skrevs 20 januari 2017

Resan gick via Schiphol Amsterdam och JFK New York.
Vi var 3 par som reste tillsammans. En del strul med platsbokningen pga ändrad avgångstid och inställt flyg från Göteborg.
Flygplanen var OK med bra benutrymme.
Personalen var serviceinriktade och effektiva.
1 väska saknades när vi kom till JFK, väskan hade blivit kvar i Amsterdam. Det tog drygt 50 timmar innan väskan anlände och 1 timma före kryssningsfartygets avgång!
Betyget gäller flyget.

Tack Carl-AxelH
Omdömet skrevs 22 oktober 2016

Flög business class med Delta från Amsterdam till NYC i en B757 nyligen. Inredningen var förvånande gammal och sliten men man satt/låg/sov ändå rätt så bra. Det kanske är dags att modernisera litegrann snart. Om man bortser från detta så var allt annat helt ok. Bra mat och väldigt trevlig personal.

Tack MrMag1962
Omdömet skrevs 11 september 2016

Planet blev kraftigt försenat pga. skäl bortom flygbolagets kontroll. Piloten var trevlig och uppdaterade oss flera gånger om vad som hände. Kabinpersonalen var trevlig och bjöd på dricka för att väntan skulle bli drägligare.

Tack Patrik C
Omdömet skrevs 4 augusti 2016

Flygplanet var konfigurerat på ett rymligt och bekvämt sätt med tillräckligt med benutrymme även för en person som är 185 cm. Måltiderna var något bättre än vad jag varit van vid vid flygningar. Underhållningssystemet innehåll ett brett urval av filmer, serier, musik och spel vilket tillfredsställde alla i familjen. Personalen var vänliga och professionella på ett lugnande och hemtrevligt sätt.

Tack Torbjörn J