Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“funkade bra”
Omdöme om Cebu Pacific Air


Omdömet skrevs 11 juli 2017

Enklet flyg allt är på sparnivå men funkar ok för en resa eller så, kan inte klaga på något, man fick vad man betalade för och mitt flyg var i tid

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
1  Tack Sporanos67
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (2 242)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

26 av 2 242 omdömen

Omdömet skrevs 5 december 2016

Den här gången bestämmer jag mig för att åka med Cebu Pacific som lär vara bra och prisvärt. Priserna är olika beroende på vilken tid på dagen man avser resa. Har man bagage att checka in kostar det 250 pesos för 20 kg och handbagaget är gratis.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
1  Tack HasseZ
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 mars 2016

Jag checkade in på fruktansvärda Terminal 4 på NAIA - och blev sittande där en halv dag... Cebu Pacific annonserade försening på försening och när vi äntligen fick gå ombord, flera timmar försenade, fick vi vänta ytterligare en timma i planet i väntan på att få lyfta. Planet var trångt, varmt och informationen mycket bristfällig.

Kabinpersonalen gjorde sitt bästa för att lyfta humöret med pinsam allsång men efter en mycket lång resa från Europa ville vi alla bara komma fram till vårt destination.

Om resan åtminstone hade varit billig så hade detta varit lättare att acceptera men jag betalade nära USD250 för min resa till och från Busuanga... Förseningar och hastigt inställda flygningar tycks ingå i bolagets affärsidé. De behandlar inte kunderna med respekt och tar inte sitt uppdrag på allvar.

Nej, aldrig mera Cebu Pacific!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
1  Tack antewelen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 mars 2016

Flyget från HKG till Kalibo hade en mellanlandning i Manila på ett par timmar men det funkade utan några som helst problem.
Från Kalibo var det direktflyg till HKG vi drabbades av en försening på 40 minuter pga av sent inkommande flyg (inte helt ovanligt med lågprisbolag). Dock flög man in lite tid så vi var bara 20 min sena när vi landade i HKG.
Välstädade Airbus A320 med endast en klass i kabinen, inte så sliten inredning heller.
Incheckning och boarding funkade också smärtfritt så jag kommer absolut att flyga med dem igen om tillfälle ges.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack Skumpamums
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 11 juli 2017

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.