“Fint flyg, brist på ätbart”
Omdöme om British Airways

Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Vi reste economy där det är okej med utrymme och sätena hyfsat bekväma. Underhållningssystemet är bra med mycket att välja mellan för alla smaker och fördel att ingen adapter för hörlurar behövdes utan alla vanliga lurar kan användas.

Maten smakade okej både på frukost och middag. Det som kan önskas är tillgång till något mer ätbart däremellan vid efterfrågan, men när frågan ställdes fanns inget att tillgå utan personalen hänvisade till frukost om 2 timmar.

Tack Johan S

Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Ett ganska bekvämt flygplan där det ingick middag och frukost och dryck som önskas. Det som är nackdelen på deras flyg är att det inte finns något annat ätbart att tillgå mellan måltiderna. Så ta med något eget enkelt ätbart om lite hunger slår till under resan.

Dock bra underhållningssystem med ganska nya filmer och tv serier. Bra att ingen adapter krävs för hörlurar utan vanligt 3,5 mm uttag.

Tack Johan S
Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Detta funkar men är inget speciellt.
Kaffet på planet ingår ej och det vi köpte var knappt drickbart.
Flyget var punktligt och funkade som sagt son transport till London. Överresan tog 2,45 timmar.

1  Tack Tson_99
Omdömet skrevs 10 januari 2018

Väldigt bra service. Ditresan var punktlig och vi kom till och med fram några minuter innan vi skulle. Hemresan var vi ungefär 20 minuter försenade på grund av vädret. Men det en del av det tog vi in eftersom vi hade medvind hem. Fick klar och tydlig information om allt det fanns inget att klaga på.

• Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Annelore W
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Resan från Stockholm till London var helt ok, reste i vanlig klass. Ordinär, varken mer eller mindre. Från London till Vancouver hade vi valt Premium Economy för att få bättre sittplatser i en mer avskärmad del av planet. Vi var drygt 30 personer i klassen och vi hade ständig service av vår "egen" personal. I stort väldigt bekvämt och skönt. Vi märkte dock vid matserveringen, där vi kunde få välja maträtter, att trots att jag och min fru valde samma maträtt skilde sig brickorna åt, min fru fick tydligen en bricka från economy class då hon fick mindre och sämre tillbehör. Inte ok.

• Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack 483larsr