“Suveränt”
Omdöme om British Airways

Omdömet skrevs december 8 2017 från mobil enhet

Vi reste med BA0245 från LHR till EZE den 7 dec. En i resesällskapet fick uppsvullet ansikte som personalen tillkänna vid avstigning. De tog det på allvar. Skaffade vårdpersonal, ambulans, behandling, uppföljning ända till efter tullarna. Tryggt o säkert. Om det kostar vet vi ännu inte, men bara agerandet . Eloge BA i Buenos!!!

Tack Ralph W

Omdömet skrevs december 7 2017

En förlustelse som British Airways såg till att vi fick från Landvetter, bekvämt avstånd från hemstaden Trollhättan, till Paris, men via London på utvägen och Berlin på hemvägen, vilket medgav ett riktigt huvudstadsrace. Absolut bra service, snabbt och enkelt, och till ett nästan försumbart pris. Och allt för att fira 50-årsjubileum av Paris Nostalgia Societas.

Tack andersc742
Omdömet skrevs december 7 2017

Te och kaffe bjuds man på men om man vill ha lite tilltugg så får man ta upp kortet. Det känns lite snålt. Det finns bekvämare säten.

Omdömet skrevs december 7 2017

Känns lite snålt. Man bjuder på te eller kaffe, resten får man köpa. Sätena är inte de bästa men man klarar ett par timmar.

Omdömet skrevs december 7 2017

Kl 16 annonserades gate 42 vilket innebar en 20 minuters promenad. Satte mig för att byta strumpor då det började bli oroligt bland passagerarna i väntrummet. Inget utrop i högtalarna. I stället gick en försynt man omkring med en skylt i handen och tog kontakt med var och en. Hans meddelande var att det var dags att borda. Mycket annorlunda. Planet var endast halvt belagt.