“Ett anrikt bolag”
Omdöme om British Airways

Omdömet skrevs oktober 18 2017

Ett gammalt anrikt bolag, med trevlig och serviceinriktad personal ombord. Något trångt för långa personer i ekonomiklass.

Tack Lennart J

Omdömet skrevs september 13 2017

Mycket enkelt att boka resa och incheckningen gick galant, trevliga stolar med bra utrymme, trevlig personal ombord.

Tack Patrik J
Omdömet skrevs september 11 2017

Fint på flyget men vi blev försenade så vi missade anknytnings flyg från Miami till vår slut destination som var Orlando.

Tack Kujtim B
Omdömet skrevs september 11 2017

Inga bekymmer! Allt fungerade till belåtenhet, bra och hjälpsam personal. Landade tyvärr inte i tid på Heathrow, men det fungerade trots att vi fick byta terminal till nästa flyg.

Tack 94marka36
Omdömet skrevs september 3 2017

Resan började dåligt med en fruktansvärd seg incheckning so tog över två timmar, då de inte hade tillräcklig personal. B.A s område på flygplatsen var smutsigt och i dåligt skick vilket gjorde väntan ännu mindre trevlig. En flight över Atlanten är alltid lite plågsam och det är trångt. Det som var bra med denna resa var dock att vi hade lyckats boka ( genom att betala extra) få säten med endast två säten bredvid varandra. Det kändes väldigt lyxigt. Vi flög med American Airlines på vägen till USA, som hade mycket högre standard, SÅ BA kändes lite "B". Det var mycket alkohol som inte inte ingick och maten var sämre. Jag som vegetarian, laktos och glutenintolerant kunde inte välja en måltid som passade, utan fick välja antingen glutenfri, vegetarisk eller laktosfri kost.

Dålig display att se filmer på, men ett helt okay utbud. Personal okay.

Tack Rebecca S