“Bra service ombord”
Omdöme om Austrian Airlines

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi har flugit med Austrian Airlines sträckan Frankfurt-Innsbruck tur och retur.

En mycket bra upplevelse . Resan är kort , den tar bara en timme, men på den tiden hinner man ändå servera en kall måltid till passagerarna. Vid båda tillfällena gick avgångarna på avsatt tid.

Mycket trevlig och serviceinriktad personal.

Jag kan absolut rekommendera detta bolag.

Resedatum: februari 2020
1  Tack 5lenas
Skriv ett omdöme.Omdömen (8 098)

Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Bra service. Lätt att boka och checka in. Trevlig och serviceminded personal. Punktligt. Utan extra kostnad lite att dricka och tilltugg. Hyggligt benutrymme

Resedatum: januari 2020
    • Underhållning under flygningen
Tack claesh607
Omdömet skrevs 10 december 2019

Fullsatta plan på bägge flygningarna,att de flesta väljer att resa med enbart handbagage ställer till det en aning,kabinpersonalen var väldigt hjälpsamma och visade inga sura miner!

Resedatum: november 2019
    • Mat och dryck
    • Incheckning och ombordstigning
Tack pricken
Omdömet skrevs 9 december 2019

Hade inte flugit med Austrian tidigare men vi hade väldigt trevlig personal på både tur- och returresa. Numer blir man överraskad när drycken inte kostar något.

Resedatum: oktober 2019
    • Mat och dryck
    • Underhållning under flygningen
    • Incheckning och ombordstigning
Tack Roland B
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Plan kan gå sönder ja, men om bolagets kundtjänst är stängt när deras kunder reser, ja då kan bolaget lägga ner. Vid gate och boarding meddelades vi att det var inställt. Vi hade anslutning till Mauritius som vi missade, tack. Inga nya flyg mer denna lördag, bara åka hem.
Sökte upp dem via telefon och de jobbade inte lördagar!! Sant faktiskt. 2019.
Servicebolag? Förlåt att vi bokade Austrian Air.
Vi sms kom senare ombokning via Dubai och Emirates. Ett nöje att åka med dem istället.

Resedatum: november 2019
Tack 889alb