“Otrevlig personal på flygplatserna och ingen underhållning”
Omdöme om American Airlines

Omdömet skrevs 18 januari 2018

Uppdatering av underhållningssystemet på utresan - under all kritik. Dessutom tog allt snacks man kunde köpa slut. Trots att vi sa att vi behövde gå till en incheckningsdisk var vi tvungna att gå via en automat - vilket gjorde att det blev 2 köer.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Sylk97

Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Flygbolaget satte i system att placera oss tio personer varav två barnfamiljer på olika platser så att vi inte satt bredvid varandra. Jag och min man betalade 2000:- för särskilda stolar och hamnade ändå på andra säten. Maten var otroligt andefattig. Bl a fick vi mellan London - Los Angeles pasta med 5 champignonbitar. Mellan Los Angeles och Honolulu fick vi ingenting. Den resan tog 6 timmar. Vi blev försenade fyra timmar och under den tiden böt dom gate två ggr sen fick vi gå ombord varefter vi fick gå av igen. Ingen ordning över huvud taget.

Tack 195agnetaf
Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Förhoppningsvis behöver jag aldrig mer flyga med American Airlines mer! Samtliga flygvärdinnor och markpersonal på sammanlagt fyra olika plan och tre olika flygplatser var extremt otrevliga, nedlåtande och oproffsiga. De som jobbar inom detta flygbolag behöver alla gå en kurs i service och vad det innebär att jobba inom servicebranschen.
Pinsamt!

Tack EliSunTis
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Flyget var ca 1,5 timme försenat. Vi reste med våra 3 barn och hade därför betalat extra för att få sitta tillsammans = välja sittplatser. Tycker att resesällskap alltid ska få sittplatser tillsammans. Trevlig service ombord. Bjöds på nötter, kaka och dricka. Fräsch kabin och trygg resa. Föredrar AA framför UA.

Tack Issa74
Omdömet skrevs 31 december 2017

Vi hade bokat fyra st men ingen av oss fick sitta tillsammans. Det drog i från fönstret så det var jätte kallt för oss som fått fönsterplats. Tycker bokar man tillsammans skall man få sitta tillsammans.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack ewa9094