“Förhoppningsvis aldrig mer!”
Omdöme om American Airlines

Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Förhoppningsvis behöver jag aldrig mer flyga med American Airlines mer! Samtliga flygvärdinnor och markpersonal på sammanlagt fyra olika plan och tre olika flygplatser var extremt otrevliga, nedlåtande och oproffsiga. De som jobbar inom detta flygbolag behöver alla gå en kurs i service och vad det innebär att jobba inom servicebranschen.
Pinsamt!

Tack EliSunTis

Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Flyget var ca 1,5 timme försenat. Vi reste med våra 3 barn och hade därför betalat extra för att få sitta tillsammans = välja sittplatser. Tycker att resesällskap alltid ska få sittplatser tillsammans. Trevlig service ombord. Bjöds på nötter, kaka och dricka. Fräsch kabin och trygg resa. Föredrar AA framför UA.

Tack Issa74
Omdömet skrevs 31 december 2017

Vi hade bokat fyra st men ingen av oss fick sitta tillsammans. Det drog i från fönstret så det var jätte kallt för oss som fått fönsterplats. Tycker bokar man tillsammans skall man få sitta tillsammans.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack ewa9094
Omdömet skrevs 14 december 2017

En alldeles utmärkt långdistansresa med ett bekvämt plan och ovanligt goda middagar.
Lägg därtill en utmärkt personal. Tider hölls perfekt.Rekommenderas!! Hur kunde detta bolag vara i allians med det trista Airberlin som nu är i konkurs?

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
1  Tack SIGBON
Omdömet skrevs 12 december 2017

Kort flygning, trevlig personal, smidig boarding, ingen anmärkning på säkerheten. Bjuden på kakor och juice på 1 timmes flygning. För kortare turer rekommenderar jag absolut.

Tack AGPlover