Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Inställda flyg, ingen hjälp med att boka nya biljetter på rimliga ankomstider och kompensation som inte gick att använda”
Omdöme om American Airlines


Omdömet skrevs augusti 6 2017

Inställt flyg, ingen hjälp med att hitta bra lösningar till alternativa flyg. Fick sedan kompensation i form utav Voucher som bara kunde användas på specifika flygningar som kostade 10 gånger mera en flygbiljetter jag själv hittat med samarbetspartners till dem. Kommer aldrig mera resa med dem!

1  Tack Johannes M
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (36 029)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

2226 av 36 029 omdömen

Omdömet skrevs juli 7 2017

Trevlig och hjälpsam personal, men något ineffektiv service på flygplatsen. Fräscht och fint inne i planet, med bra urval av filmer mm. Bra varm mat, men frukosten brukar vara rena sockerchocken.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack kajsa234
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs juni 10 2017

En mycket lugn överflygning. Mycket god mat serverad av personal som hade ett perfekt bemötande och god service.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Ann G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs mars 17 2017

Mycket trevlig kabinbesättning, bra, bekväma säten med utmärkt sov kvalitet.
Men varför dela ut en meny när man ändå inte kunde välja maträtt, inte ok speciellt när kabinfaktorn var så låg, (det fanns ganska många tomma säten).
Det är inte godkänt när man väljer business class, vilket gör att helhetsbetyget blir lågt.
Samtidigt skall nämnas att den mat som delades ut smakade utmärkt.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
1  Tack Hans L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs mars 10 2017

Nyttjade AA både till och från USA. Upplevelsen blev lite blandad. På ditvägen (Heathrow-JFK) flög vi med ett förhållandevis nytt och fräscht plan som hade underhållningsskärm på alla stolsryggar. Hemåt (JFK-Zürich) var planet betydligt äldre med bara några få skärmar i taket, men påföljd att alla tvingades på samma film(er) utan någon större möjlighet att t.ex. följa med på kartan. Gemensamt för båda turerna var att det var väldigt lite folk, vilket gav oss möjlighet att nyttja flera säten för att ligga ner en stund och att flytta runt lite i kabinen. Personalen var genomgående artig och alert. Maten var OK men inte mera. Glutenfritt (som en av oss behöver) var inte möjligt att få utan förbeställning.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack herrHF
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.